09/09/07 Sint-Martens-Bodegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
steffer
Mountainbiker

Post by steffer »

Geen paniek, natuurlijk gaat onze toer door!!!
Wij zetten ons bewust niet op de kalenders, enkel op het forum. Wij zijn geen club met 100 leden.We houden van kleinere TT's (zoals in de Walen) niet de grote massa ... We zijn enkele maten die zondags toerritten gaan rijden en op ons beurt iets willen terug doen : namelijk een toer organiseren zoals wij die zelf de max vinden, dus ne mix van Hm'ers, veel single tracks en technische stukken, kimmekes veu 't klein plateauke, boomwortelkes, en ne goeie après bike... We houden ons puur met den toer bezig en veu den après zorgt ons stamcafé de Pitstop met blonde en bruine Leffe van t vat....Douches zijn er niet, bike wash is er zeker aanwezig...
Geen belang hoeveel bikers er komen, als ze genoten hebben van den toer zijn wij content :bounce: :bounce: :bounce:
steffer
Mountainbiker

Post by steffer »

Geen paniek, natuurlijk gaat onze toer door!!!
Wij zetten ons bewust niet op de kalenders, enkel op het forum. Wij zijn geen club met 100 leden.We houden van kleinere TT's (zoals in de Walen) niet de grote massa ... We zijn enkele maten die zondags toerritten gaan rijden en op ons beurt iets willen terug doen : namelijk een toer organiseren zoals wij die zelf de max vinden, dus ne mix van Hm'ers, veel single tracks en technische stukken, kimmekes veu 't klein plateauke, boomwortelkes, en ne goeie après bike... We houden ons puur met den toer bezig en veu den après zorgt ons stamcafé de Pitstop met blonde en bruine Leffe van t vat....Douches zijn er niet, bike wash is er zeker aanwezig...
Geen belang hoeveel bikers er komen, als ze genoten hebben van den toer zijn wij content :bounce: :bounce: :bounce:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

geen douches ?? hmm dan gaan we daar iets moeten op vinden vrees ik om niet te vuil in den auto te kruipen.
Hoe ligt het parcours erbij eigenlijk momenteel ??

Massini 8)
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

steffer wrote:Geen paniek, natuurlijk gaat onze toer door!!!
Vorig jaar heel erg van genoten
weinig volk MAAR een schitterende bevoorrading met hulpvaardige meisjes.
(ge zou voor minder stoppen halfweg) :P :oops:
Ee, mega leuk parkoers, goed uitbalanceerd en mooi opt tandvlees opt einde.
Spijtig genoeg, zijn we vorig jaar meer even blijven plakken in de pitstop.
Anders was er misschien iets mooi "uitgebloemd"

Wij dit jaar niet wegens Strafinbergaf-weekend in houfalize (spijtig)

Streets
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Streets wrote: Wij dit jaar niet wegens Strafinbergaf-weekend in houfalize (spijtig)

Streets
da zal meer dan straf in bergaf zijn daar, ik kan het u daar zeker aanbevelen.
Na mijne geslaagde houffamarathon ga ik zeker nog terug.

Massini 8)
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Massini wrote:
Streets wrote: Wij dit jaar niet wegens Strafinbergaf-weekend in houfalize (spijtig)

Streets
da zal meer dan straf in bergaf zijn daar, ik kan het u daar zeker aanbevelen.
Na mijne geslaagde houffamarathon ga ik zeker nog terug.

Massini 8)
da zal niet alleen straf zijn in bergaf, maar vooral oon in de bleken achteraf.

Streets

ps vandaag enen van uw kanten tegen gekomen, tijdens het naar huis rijden, nl de Franco
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

Heb de toer vorig jaar gereden en 'k moet zeggen dat de route zeker de moeite is/was! En inderdaad, de sympathieke vrouwen aan de bevoorrading zijn een 2de goeie reden om zeker af te zakken naar Bodegem! :lol: :wink:

Ik zal er zijn!
mongske
Mountainbiker

Post by mongske »

Zit dat stukje bos met die lange singletrack nabij de electriciteitscentrale terug in jullie parkoers? Dan neem ik een kortere fiets en een smaller stuur dit jaar.
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

mongske wrote:Zit dat stukje bos met die lange singletrack nabij de electriciteitscentrale terug in jullie parkoers? Dan neem ik een kortere fiets en een smaller stuur dit jaar.
Wie weet... :wink:
steffer wrote:Gisteren de toer van 45 km nog eens gereden, en hij ligt er heel goed bij, hij bestaat uit 75% off-road, er zijn ook stevige beklimmingen bij (in de omgeving van Asse) en er zit voor ongeveer 5km technisch parkoer bij. (oa aan de electriciteitcentrale van St Ulriks Kapelle)
Ons besluit was : Wie deze toer zondag in minder dan 2u30min aflegt is goe in form... :lol: :lol: :lol:
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

Ziet er een tof toerken uit en dat bijna in eigen tuin , ik kom zeker af en breng wat volk mee. Kunnen wij aansluiten op het parcour langs Bekkerzeel om ons zo in te schrijven ?
tot zondag
Post Reply