The Granny Awards 2007

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Re: In het oog houden

Post by El Perro Diablo »

idtmp wrote:Na de GP Roel Paulissen Kan je stemmen op de beste Vijf renners van het jaar. Zo kan jou favoriet misschien nog winnen of een plaatsje opschuiven!

Ik zou liever op de 5 slechtste stemmen, de 5 beste staan al heel het jaar in da spotlights!
idtmp
Mountainbiker

Hm

Post by idtmp »

Een goed ide voor volgend jaar. De ultieme troostprijs :p!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Hoe je het draait of keert, mijn idee is nog zo slecht niet hoor.
De toppers blijven door hun prestaties, sponser en supporters wel goed bezig en gedreven om een heel seizoen te rijden, maar ik heb nog het meeste respect voor de mannen die meerijden om de hoop te vergroten, die als zij finishen niemand meer aan de aankomst zien......die gasten, hoe die het blijven opbrengen om elke koers weer terug te starten, awel, organiseer voor die gasten volgend jaar ook eens iets?

Helaas zoek ik volgend jaar veel op het podium te staan, duzz dan val ik weer naast da boat.........
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Geen prijs voor de knapste bike? Dat zou ook nog eens origineel zijn. :drunk:
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

El Perro Diablo wrote:Hoe je het draait of keert, mijn idee is nog zo slecht niet hoor.
De toppers blijven door hun prestaties, sponser en supporters wel goed bezig en gedreven om een heel seizoen te rijden, maar ik heb nog het meeste respect voor de mannen die meerijden om de hoop te vergroten, die als zij finishen niemand meer aan de aankomst zien......die gasten, hoe die het blijven opbrengen om elke koers weer terug te starten, awel, organiseer voor die gasten volgend jaar ook eens iets?

Helaas zoek ik volgend jaar veel op het podium te staan, duzz dan val ik weer naast da boat.........
Zou jij als slechtse biker dan graag op die manier in de spotlight komen ? Op zich is het idee goed natuurlijk, maar toch..
Tot volgend jaar op het Winterslagpodium he Perro Diablo!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Je moet de uitspraak "slechtste biker" wat nuanceren natuurlijk, je zou het meest gemotiveerde kunnen noem ook!

Op classic car and motor races is het niet ongebruikelijk dat er voor de deelnemende voertuigen ook een concours d' elegance is.
"Deelnemende" om uit te sluiten dat er enkel "show not go" vehicles zouden meedoen.

Goed idee trouwens!
idtmp
Mountainbiker

Hm

Post by idtmp »

Dat is een goed voorstel hoor! ik zal het tussen de ideen voor 2008 zetten. Misschien zijn er nog mensen die zoiets willen!
=D>
El Perro Diablo
Mountainbiker

Re: Hm

idtmp wrote:Dat is een goed voorstel hoor! ik zal het tussen de ideen voor 2008 zetten. Misschien zijn er nog mensen die zoiets willen!
=D>
Nee, ik alleen, mor is da ni genoeg?

Als gij volgende week in Winterslag komt supporteren dan schrijf ik mij in.
(supporteren voor uw broer is oek goe, als ge er mor zet! :wink: )
idtmp
Mountainbiker

Hm

Post by idtmp »

Oke goed!

Ik dacht al om 1 regel zeker toe te passen en dat is punten geven op het UCI klassement voor de eerste 10 Belgen of misschien punten geven met verhoudingen. Iemand die Drie keer zoveel heeft die moet dan ook drie keer zoveel punten krijgen.
Als iemand anders een idee heeft ....
Post Reply