Ik geraak daar maar niet hé,vorig jaar na 10 km in panne en nu volgeboekt.
Volgend jaar er een beetje rapper moeten bij zijn.
Post by blubberduck »
nebraz M/30j. wrote:Hoop eigenlijk ook dat ze niet al te veel aan de parcours hebben gewijzigd want het was gewoon een machtig parcour vorig jaar.
Ik snap trouwens niet wat mtb'ers met dit soort van kritiek in deze streek komen doen.
Supertechnisch was het allessinds niet te noemen als je deze vergelijkt met pakweg houffalize, la bataille of cimes de waimes.
Persoonlijk heb ik amper een voet aan de grond moeten zetten bij wijze van spreken.
Natuurlijk heb je het type mtb'er die zelden rijdt en denkt na twee ritjes al over een onoverwinnelijke conditie te beschikken. Als een zot starten, na een 10tal km zware benen en concentratieverlies waardoor ze fouten maken op de geringste bult of put, ingehaalt worden door hun ervaren vrienden die nog fris in het zadel zitten en dan maar beginnen zagen dat de rit niet te doen was.
Vorig jaar regelmatig zo'n mensen tegengekomen met een gezicht tot aan de grond terwijl ik ze voorbij reed met een smile van hier tot in Tokio. Koop dan toch een baanfiets of rij het parcour op eigen tempo en onderschat de afstand niet. Dan kom je niet voor voldomme feiten te staan hangt je bakkes niet tot tegen de grond en loopt de mond niet over van kritiek na de rit.
Tot zover deze lezing. Wie het schoentje past trekke het aan.
Post by den Trekmountainbiker »