Op 15 & 16 september organiseert WTC Lozer hun 13de Lozerbos VTT
Inschrijving: Café De Vlaamse Leeuw, Lozerstraat 16 te Kruishoutem-Lozer
Start: Zaterdag 8u30 - 14u30- Zondag 8u00 - 9u30
Prijs: € 3,00
Afstanden: 33 - 39 & 50 km
Tot zater- of zondag?
15-16/09/07 Kruishoutem - Lozer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik denk van de zaterdag ook naar Lozer af te zakken.Al enkele jaren deze tt gereden en steeds in orde.De laatste 10 km van het parcours zijn prachtig en enorm genieten!!!!
Dit stond te lezen in de mail die ik kreeg van de organisatie.WTC Lozer nodigt U op 15 en 16 september uit op hun
dertiende veldtoertocht . Wij hebben voor u 3 afstanden, de 33 km voor edere wielertoerist en de 39 en 50km voor de iets meer geoefende mountainbiker. We verlaten Lozer om nogal vlug in Huise te komen waar et parcours licht hellend wordt, via het pittoreske Mullem gaat het naar Wannegem-lede waar U kan genieten van een ruime bevoorrading. Nadien bereikt U Wannegem over prachtige paden en veldwegels. Hier keert de 33 km terug naar Lozer, de 39km neemt er Ooike nog bij de 50 km gaat nog naar het prachtige Nokere om dan terug te keren naar Lozer waar er voor alle afstanden nog de apotheose wacht, het kasteelpark “Della faille d’Huyse”(privaat domein) en natuurlijk ”Lozerbos” waar het vrij spectaculair wordt.
Vorig jaar hadden we 2250 tevreden deelnemers, hopelijk mogen wij U terug…of voor het eerst begroeten te Lozer, doen!!!
Inschrijvingen:
Café De Vlaamse Leeuw
Lozerstraat 16(naast kerk Lozer)
Kruishoutem-Lozer
Start:
Zat. tussen 8.00en 14.30 uur doorlopend
Zon. Tussen 8.00 en 9.30 uur
Deelnamekosten:
3 Euro voor iedereen
Praktisch:
*ruime bevoorrading sponsored by EXTRAN en Sultana
(fruit, energiedrank,versnaperingen)
*stortbaden en kleedkamers (ook voor dames) voorzien.
*afspuiten van de fietsen
*gratis broodje met barbecueworst
*pechdienst in bevoorrading
*EHBO op het parcours
*gratis fietsparking
Verhuur fietsen Rijwielcenter Luc Dhondt 09/3843287
Info
Placide De Vreeze 09/3836913
Danny De Ruyte 0473/991907
Danny.de.ruyte@telenet.be
ORGANISATIE WTC LOZER
De organisatoren kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor gebeurlijke ongevallen
Ik weet wel nog niet of ik deze zal rijden. Het wordt een druk weekend met vrijdag avondtocht in Gavere, zaterdag Lozer en zondag Wetteren.
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Staat dit jaar (de zaterdag) terug op mijn programma, goede herinneringen
aan deze rit

- den Trekmountainbiker
- Mountainbiker
Post by den Trekmountainbiker »
ik ga ook een poging doen om te komen, maar tzal duwen worden in het schema,vrijdag gavere,zaterdag destelbergen,en zondag wetteren,
Dus zaterdagmorgen gaspel ik lozerbos af, want het is een mooie tocht die ik vorig jaar ook deed, en het is aan mijn deur, dit kunnen we niet laten liggen he!!

Dus zaterdagmorgen gaspel ik lozerbos af, want het is een mooie tocht die ik vorig jaar ook deed, en het is aan mijn deur, dit kunnen we niet laten liggen he!!