08/09/07 12 uren race in waarschoot

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
stoned biker
Mountainbiker

Post by stoned biker »

heb me al ingeschreven én betaald, nog niets ontvangen. jullie??
KANONdale
Mountainbiker

Post by KANONdale »

Jongens,rustig alles wat je moet hebben zal voor het weekend vertrekken.
stoned biker
Mountainbiker

Post by stoned biker »

KANONdale wrote:Jongens,rustig alles wat je moet hebben zal voor het weekend vertrekken.
ik ben de kalmte zelve :-D
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

ja volgende week ist zover he,kijk er al naar uit :wink:
vindt wel dat we hier weinig comentaar of vragen hebben #-o
er zouden wel al bijna 40 ploegen ingeschreven zijn,parcour wordt vrijdag aangelegd en hopelijk is het weder wa gunstig anders zou het in het veld wel héél zwaar kunnen liggen #-o
grts
http://mountainbike.in.evergem.be
stoned biker
Mountainbiker

Post by stoned biker »

hoe zwaarder hoe liever.
sofeurken
Mountainbiker

12 uren v waarschoot

Post by sofeurken »

hallo,voor ons is het de 1e keer da we aan een wedstryd meedoen en dan nog voor den 1ste keer 12uren ,denk dat we op zondag onze velo niet meer zullen kunnen zien!we treden aan met een gemengd ploegsken,zyn er nog?
r1sthebest
Mountainbiker

Post by r1sthebest »

Ik wist het al van in het begin van Didier (Fas dealer en inrichter van de 12 uren van Waarschoot). Dus dacht ik: "tijd genoeg om een ploeg samen te stellen"! Maar wat blijkt, na weken te zagen bij de een en bij de ander heb ik nog altijd geen ploeg (van amper 3 personen) kunnen samenstellen. De een heeft de vrijdag de nacht, de ander ziet 12 uur niet zitten, dan dit, dan dat... :roll: amaai zenne over mountainbike vrienden gesproken. #-o
Zodoende dat ik mij nu ternauwernood heb moeten inschrijven in de 24 uur van Spa in het zelfde weekend. Ik had eigenlijk véél meer zin in de 12 uur die maar 5 km van mijn deur zijn , want ik weet zéker dat het de moeite waard zal zijn Didier kennende!, Maar ja, dat zal dan voor volgend jaar zijn. ik heb nu een vol jaar tijd om en ploeg samen te stellen, hopelijk lukt het mij dan wel.
Sorry Didier, see you next year! :wink:
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

men bevestiging gekrgen via mail enja we krijgen pasta zal daar in orde zijn.Nu nog goed weer dat weekend en heel veel spotieve fun,en deze dag zal geslaagd zijn!!!Komen al enkele supporters kijken,dus een hint beetje muziek aan de aflossing zone is toch leuk voor de renners die daar wachten en de supporters he.

Heb er al heel veel zin in om terug na maand een uithouding wedstrijd te rijden!!

Greets Gunny
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Kan iemand al vertellen hoe het parcour eruit ziet en langs waar het gaat lopen?
Waar is de aflossingszone?
ben graag beke voorbereid ,want anders s'morgens heel vroeg daar zijn om parcour te verkennen.Kunnen we vrijdagavond het parcour te voet al stuk verkennen?
Groetjes
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

het komt stillaan dichterbij :wink: en zoals de vooruitzichten van het weer er vrij gunstig uit zien ,zal het wslk wel vrij droog liggen 8)
de aflossingzone zal vrij zeker aan de winkel van fas zijn,en ons tenten zullen op de wei moeten staan,had nochtans liever gehad dat we konden blijven staan in ons tent om af te lossen zoals vee 6,10 en 24 uren maar ja wslk door plaatsgebrek zal er niks anders op zitten vrees ik :wink:

http://mountainbike.in.evergem.be
Post Reply