Ertvelde 1 september

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den Trekmountainbiker
Mountainbiker

Post by den Trekmountainbiker »

Hoi, amaai !!! Wat was dat, stuiven dat het daar deed, nen mooie tocht, goede bepijling en een goede bevoorrading
Mijn kids hebben zich geamuseerd op de kidstocht, met een mooi kadootje achteraf
Dus weer tevreden en we maken ons op voor Vielsalm, Gavere by night, Lozerveldtoertocht en tenslotte nog Rochefort!!
Dus september wordt druk!! :roll: :wink: :lol:
gert9920
Mountainbiker

Post by gert9920 »

Inderdaad, uitstekende tocht. Zeker eerste stuk verrassend en zeer gevarieerd. Had nog nooit kant van Rieme gedaan maar was zeer verrast.
Uitstekende bevoorrading en uitpijling. Proficiat aan de organisatie =D>
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Niks toe te voegen aan de positieve commentaren van hierboven behalve dat ze mij volgend jaar terug mogen verwachten :-D
CC13
Mountainbiker

Post by CC13 »

Na een welverdiende vakantie was het voor mij terug de eerste tocht en moet toch wel zeggen dat het een goed georganiseerde rit was. De 65 km gereden. Ik kom zeker terug.
An-Sofie
Mountainbiker

Post by An-Sofie »

leuk te horen dat jullie het een tof parcours vonden, er is dan ook behoorlijk wat werk ingekropen.
Er waren iets meer dan 500 mountainbikers van de 1230 deelnemers. Als we niet moeten werken komen we in oktober beslist naar Sleidinge.
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

An-Sofie wrote:leuk te horen dat jullie het een tof parcours vonden, er is dan ook behoorlijk wat werk ingekropen.
Er waren iets meer dan 500 mountainbikers van de 1230 deelnemers. Als we niet moeten werken komen we in oktober beslist naar Sleidinge.
Ik hoop het, allen welkom.
Verslag staat online, weliswaar met een persoonlijke inslag:
http://mountainbike.in.evergem.be/Winte ... px?_vs=0_N
Post Reply