01.09 - Ichtegem (W.Vl.) VISA Chrono Challenge
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
Niemand het stuk waarmee je schakelt van mijn rechter-XT dual control shifter gevonden? (ik weet de kans is klein)
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
Tja waar? Ik ken mijn baan daar niet en tging al zo hardroy wrote:waar verloren ongeveer?
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
dubbel post 
Last edited by Funny Biker on Sat 01 Sep 2007 19:51, edited 1 time in total.
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
Ik heb eens kunnen piepen op de pc van Chronorace dus ik weet mijn plek al. Nog nergens een uitslag tegengekomen, normaal komt die eerst op Chronorace en ongeveer 2 weken later op de Visa Chrono siteVlammer wrote:nope, niet gezien...
Jij de uitslagen?
-
Strenghtbiker
- Mountainbiker
Post by Strenghtbiker »
inderdaad .... etzelfde als in Geraardsbergen ... jammerlijk tekort aan pijltjes die de juiste weg aanwijzen ... duid eigenlijk gewoon dat de pijltjeshanger(s) een gebrek hebben aan inzicht ... een biker wil graag minimum 5 meter voor hij aan een splitsing komt weten welke richting hij uit moet ... stoppen aan een T-splitsing omdat het pijltje bijna onzichtbaar om de hoek hangt is soms ergerlijk ... 1 pijltje per bocht is helemaal niet genoeg!!! ... minimum 2 pijlen en bij twijfelgevallen 3 of 4 pijlen zou een normale zaak moeten zijn ... dus ja, altijd jammer als je een pak tijd verliest door een gebrek aan pijltjes (kan er zelf niets aan doen é)
en nog een mededeling ... der zijn der toch wel weer die hebben afgesneden ... makker van mij kwam van een stuk off-road op een T-splitsing waar we naar rechts moesten, ineens komen daar van links (waar we totaal NIET moesten rijden) 2 chrono-rijders af ... voor alle duidelijkheid: ze waren niet aan het vloeken omdat ze misreden waren dus kan nie anders da ze hebben afgesneden ... mijne makker kon jammer genoeg wel de nummers niet aflezen ...
Greetz
en nog een mededeling ... der zijn der toch wel weer die hebben afgesneden ... makker van mij kwam van een stuk off-road op een T-splitsing waar we naar rechts moesten, ineens komen daar van links (waar we totaal NIET moesten rijden) 2 chrono-rijders af ... voor alle duidelijkheid: ze waren niet aan het vloeken omdat ze misreden waren dus kan nie anders da ze hebben afgesneden ... mijne makker kon jammer genoeg wel de nummers niet aflezen ...
Greetz