Thierry wrote:Mja, ik ben dus ook deze rit gaan rijden. Bepijling was karig maar in orde, bevoorrading idem. Afspuitstand was niet nodig - er stonden amper 5 plaskes op 't parcours - en douches heb ik niet naar gezocht, ik was immers met de fiets van thuis uit naar ginder gereden (en nadien terug natuurlijk).
En dan, het parcours ... Eigenlijk heb ik me redelijk geamuseerd op die veldwegen en kassei-baantjes. Ik was namelijk van plan om een rustig toerke te doen zonder me echt moe te maken, want morgen staat er een stevig Ardennen-ritje op het programma. Dus dat viel dus goed mee.
Waar ik echter niet over te spreken ben, is de manier waarop hier reclame gemaakt wordt voor die tocht. Check efkes deze quote (eerste bericht in dit topic) :
En nog een tweede quote - berichtje vind je wat lager op pagina 1 terug :Johan23 wrote:Dag allemaal,
dit berichtje om even te zeggen dat er te Bierbeek op 1 september een mountainbike tourtocht is. Parcours van 25 en 45 Km (ook door meerdael woud).
Inschrijvingen vanaf 09:00 bij Cafe Vandervelpen, Lovenjoelsestraat nr.12 te Bierbeek (afrit 24 Boutersem).
Tot dan,
Johan
Waar zat die passage doorheen Meerdaalwoud ???Johan23 wrote:Het is goed te doen allemaal, niet te heuvelachtig. Een deel van het parcours gaat door meerdaalwoud.
Als jullie deze rit gereden hebben zaterdag, gelieve dan hier jullie feedback te geven. Thanx
Afgaande op de berichten in dit topic, maakt Johan23 deel uit van de organisatie. Diezelfde organisatie weet op voorhand dat ze geen toelating heeft om door Heverleebos en Meerdaelwoud te rijden. Waarom wordt dit niet gewoon eerlijk vermeld, ipv met loze beloften mensen naar je tocht te lokken ???
Ik vond het al zo vreemd dat er geen reactie kwam op Adri's opmerking dat ze NIET doorheen de bossen gaan - ondanks de vermelding in het openings-bericht. Nu weet ik dus waarom ...
vond het al raar dat ik zo weinig bomen heb gezien
moet zeggen het cafeke en de tent ernaast waren toch verzorgd en er was ruime keuze binnen van lekkernijen