01.09 - Ichtegem (W.Vl.) VISA Chrono Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

roy wrote:
Spark wrote:Nu ook niet beginnen overdrijven é, de bepijling kon wel water beter, da's zeker, maar al bij al viel het wel mee. Kheb ook redelijk diep gegaan ze.

26,9 gem in 1h50.

Rond halfdrie zou de uitslag zijn, kga toch eens passeren, tis maar op een boogscheut hé :P
toeme vier min rapper of ik :-D

ah weet iemand wnr ze online komen.
Ik heb dajust weest gaan kijken, ik ben 50 ste met een gemiddelde van een beetje meer of 27 voglens de cijfers. Roy, je bent 49 #-o . Onze fietsmetertjes zullen waarschijnlijk niet helemaal gelijk lopen. Proficiat !

Ahja nog iets, de eerste heeft een avg van meer dan 34km/h [-o< . Ik dus 50/75 of zoiets, eigenlijk niet zo héél goed hé.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

hihi zie dat ik gelijk had he met die hoge gem.

Mrci om te kijken e spark :wink: (wel grappig dat we juist bij elkaar staan)

Oh ik ben content voor men eerste crono en zonder voorbereiding en dan nog ziek geweest deze week :wink:
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

same hier, ook content voor eerste chrono, en anderhalve week niet gefiets te hebben ;)
Buffalo mtb
Mountainbiker

Post by Buffalo mtb »

Ook voor de eerste keer meegedaan aan vlakke crono en zal wel de laatste keer geweest zijn ook denk ik :(
Rond die vijvers ook redelijk goed verkeerd gereden en min of 5 verloren gereden en ook daarna enkele keren pijltje voorbijgereden (waarvan meestal mijn eigen fout, alleen aan die vijvers was het pijltje echt onduidelijk).
Maar wat mij vooral opvalt in deze crono is dat er veel goede rijders samen starten. Allee de beste start laatst en de mannen die bijna even snel rijden starten trapsgewijs 1 min vroeger. Dan komen ze samen na 10-tal km en kunnen dan samen alle gas openzetten. Op dit parcour heb je natuurlijk een ongelooflijk voordeel als je met 2 of meerdere samen kan rijden, en in plaats van een tijdrit wordt het een koppeltijdrit. Natuurlijk is daar weinig aan te doen voor de organisatie moet ik zeggen en zal wel altijd zo blijven...
Is natuurlijk evidedent dat je alleen nooit de snelheid kan halen die 2 evenwaardige rijders samen zullen halen, zal snel 1.5 tot 2 km schelen.

Maar tot zover mijn spijtige vaststelling, we hebben kunnen fietsen en ben dus eigelijk wel vree content :P

Aja ik had iets minder dan een 1u 39' gereden dacht ik, maar dit zie ik wel in de uitslag.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

ja ik heb zelfs niemand gezien tijdens de rit alleen enkele trage mannen die de tt reden. Dusja altijd alleen gereden wind op. Mesch wat later moeten starten dan kon ik mesch aansluiten bij een groepje.
Ma tis fijn om je resultaat te weten daj alleen verwezenlijkt hebt.
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

De bepijling kon inderdaad beter, ik bedoel dan vooral op een beter zichtbare plaats. Natuurlijk kunnen ze er niks aan doen als er een inwoner daar zijn camionette voor zet.

Ben toegekomen in 01:36... of 1:37, weet het niet precies, heb enkel mijn gem van 32,75 km/h op de pc gezien.

Iemand toevallig de lijst met uitslagen mee?
roy
Mountainbiker

Post by roy »

mooie tijd ;)
Zal wel online komen zeker.
poisenviper
Mountainbiker

Post by poisenviper »

weet er iemand of je vandaag al de uitslag kan zien van ichtegem? :-?
roy
Mountainbiker

Post by roy »

khoop zo vlug mogelijk.
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

Normaal morgen of overmorgen.
Maar ik had gehoopt dat iemand de uitslag misschien kon scannen en online zetten. Want ik vertrek deze nacht op reis...
Post Reply