01.09 - Ichtegem (W.Vl.) VISA Chrono Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Hopelijk valt die wandeltocht en die toertocht niet samen plaats want dit is niet te doen. In het verleden ook al eens gebeurd in de streek van Ichtegem. Wandelaars maken dan geen plaats en dan ben je verplicht ofwel van u fiets te stappen, ofwel op het land te rijden indien mogelijk en in het slechtste geval tegen dek te gaan.
Funny Biker
Mountainbiker

Post by Funny Biker »

Hoe zit het met de ondergrond? Zou ik mijn fast freds durven opleggen of ben ik beter af met pythons?
L3onardo
Mountainbiker

Post by L3onardo »

Euhh, misschien wel wat laat maar ik vind nergens een adres waar het plaats vindt om in te geven in de GPS, staat ook niet op de site???

En dat telefoonnummer is ook niet van de organisatie maar van een vrouw uit Leuven of omstreken...

Sooooo pls een adres a.u.b.!!! [-o<
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

Ga gewoon naar Ichtegem en daar zullen de pijlen de rest van het werk doen.

FF zullen wel te doen zijn, zal veel op de baan zijn. Ideaal voor deze banden dus.
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

HEt adres vind je bij de mountainbike.be kalender

resto De Kerselaar
Torhoutbaan 46
WVl ICHTEGEM
Thompe
Mountainbiker

Post by Thompe »

De start is aan het Restaurant "De Kerselaar" op de baan Torhout - Oostende

Dit bevindt zich op het grondgebied van de deelgemeente 8840 Eernegem en dat ist toch wel een eindje verwijdert van Ichtegem centrum
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Klimmerken wrote:Hopelijk valt die wandeltocht en die toertocht niet samen plaats want dit is niet te doen. In het verleden ook al eens gebeurd in de streek van Ichtegem. Wandelaars maken dan geen plaats en dan ben je verplicht ofwel van u fiets te stappen, ofwel op het land te rijden indien mogelijk en in het slechtste geval tegen dek te gaan.
No problem, want de pijlkes dat ik eerst gevolgd had waren bij mijn 2e doortocht al in rook opgegaan (weggenomen door de organisatie)
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Thompe wrote:De start is aan het Restaurant "De Kerselaar" op de baan Torhout - Oostende

Dit bevindt zich op het grondgebied van de deelgemeente 8840 Eernegem en dat ist toch wel een eindje verwijdert van Ichtegem centrum
het ligt niet ver van de engel in Ictegem. kheb het opgezocht. tis nummertje 2(oranje)

Image
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

Is inderdaad wel degelijk ICHTEGEM, en niet eernegem hoor.

Kheb mij gisteren goed laten onder handen nemen door den "kraker" hij zegt dat ik morgen mag starten.

WOOEOOEEOOEOEOEO, hoelaat starten jullie?
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

rond twintig na acht denk ik.
daarstrax fiets mooi gewassen en in orde gezet :-D
Echt niemand een idee hoeveel geld ik mee moet doen voor daglicente?
Post Reply