25&26/08/07 sixxxx race en flanderscup langdorp

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
IntoXic
Mountainbiker

Post by IntoXic »

Alle originele bestanden van de fotos die nu online staan kunnen aangevraagd worden via foto2007 at sixrace.be.
Gewoon de namen van de foto's doormailen (staat onderaan elke foto) en wij mailen de originele bestanden terug
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

zo jammer dat er bijna geen foto's van de funn staan heeft er mischien iemand anders foto''s ervan?
tpl
Mountainbiker

Post by tpl »

tsja...ik stond aan de bevoorrading tijdens de fun. Toen kon ik geen foto's nemen :(
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

Tip Top organisatie =D>

maar de "Bond" liet wel 2 Waalser renners bij de Fun B starten die normaal met vergunning bij de beloften rijden. Die gasten vertelden dat doodleuk aan de start dat wegens tijdsgebrek ze niet konden starten bij de beloften. [-X
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

Inderdaad ik stond daar bij, dat heb ik ook gehoord.

Maar ja, dat is zoals een plaatselijke wedstrijd voor "niet vergunninghouders". Daar rijden ook altijd mannen in mee met een vergunning. Dat is misschien om eens te kunnen winnen.
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

Tom M wrote:
maar de "Bond" liet wel 2 Waalser renners bij de Fun B starten die normaal met vergunning bij de beloften rijden. Die gasten vertelden dat doodleuk aan de start dat wegens tijdsgebrek ze niet konden starten bij de beloften. [-X
en dan meiske van 13 haar bk trui afnemen #-o man man man, die werken toch ook met 2 maten en 2 gewichten zenne. Als ze geen tijd hebben om te starten bij de beloften dat ze dan thuisblijven.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Hoe kunnen de mensen van de Bond die aan de inschrijvingstafel zitten nu weten dat die 2 renners een beloftevergunning hebben (en dan nog bij de Waalse bond).
Hier is de bond niet in fout, maar wel de renners die dit wisten en dit niet gemeld hebben.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Idd de bond doet hier de laatste tijd alles verkeerd volgens jullie. Hoe kunnen die mensen nu weten dat die 2 beloften waren als ze hun inschrijven bij fun b. or
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

Volgens mij wilden deze 2 gewoon bij de beloften deelnemen, maar omdat ze een "beloften-vergunning" hadden bij een of andere waalse bond heeft "de bond" ze dan maar laten starten bij de fun b of niet vergunninghouders. Toch mooi opgelost.

En "geen tijd" kwam volgens mij van de bond uit, en niet omdat die 2 man geen tijd had om om 1500 te starten.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Als je belofte bent heb je volgens mij wel een vergunning al is het bij de waalse bond die telt ook hoor :wink: .
Post Reply