Freeriders Groot Beersel, Halle, St genesius rode?
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
yep is zo, ik ga den 12september dan gaat er zeker niet te véél volk zijn en kunde toch ne keer of 4/5 meer naar beneden hé

-
madrista666
- Mountainbiker
-
madrista666
- Mountainbiker
Zij die er niet waren hadden pech, eergisteren was er niet overdreven veel volk, en gisteren hadden we winterberg voor ons drie alleen! Weer viel btw best nog mee
FF clinic gekregen van Arno die daar met de besten meekan en veel bijgeleerd.. Zoals 'tis ni moeilijk da gij zo rap gaat, aan alle moeilijke stukken komen uw wielen ni eens aan, ge springter gewoon over!'
FF clinic gekregen van Arno die daar met de besten meekan en veel bijgeleerd.. Zoals 'tis ni moeilijk da gij zo rap gaat, aan alle moeilijke stukken komen uw wielen ni eens aan, ge springter gewoon over!'
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
Als er onder ulle zijn die in de buurt van Halle-Dworp-Waterloo ofzo (mag verder zijn ook) wa gaan freeriden wil ik best eens komen checken.
ik doe da zelf ni, ben ook al 35
, en heb geen freeride bike, maar ik wil wel x gewoon wa rondrijden met mijn Santa en ook en vooral wa foto's trekken als jullie dat intresseert.
Zo ja, pm me dan of mailen naar Koener@1st8.be
ik doe da zelf ni, ben ook al 35
Zo ja, pm me dan of mailen naar Koener@1st8.be