Beroep

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Tis ne goeie dat het zegt =D> maar ik ga er nie verder op in. Get al life 8)
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Handige Harry wrote:jaja cnc ge moet het nog doen hé ge moet da ni onderschatten!!
met ulle mond kunnen jullie vanalles !! veel blabla maar weinig boem boem
Zie maar da gij weet wat cnc is manneken, in plaats van altij uwe commentaar te geven. [-X
S-WORKS BIKER
Mountainbiker

Post by S-WORKS BIKER »

@AE BIKER, waar zit je in de wacht?[/quote]

Helchteren 2A
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Mijn beroep heel kort samen gevat,repo-man
Phoenix
Mountainbiker

Post by Phoenix »

Antonio's pizza wrote:
Brunox wrote:
Antonio's pizza wrote:Ik ben niet tijdelijk en betaal dan ook helemaal niets aan vadertje staat (geen belastingen, geen sociale zekerheid). Enkel aan Uncle Sam. :wink:
Voorgoed verhuisd dan ???
Inderdaad. Tenzij misschien als global warming zorgt voor een stijging van de gemiddelde temperatuur in belgie met 10 graden, de neerslag met de helft vermindert, de belastingen met de helft verminderen en plots bergen uit de grond komen (met MTB trails natuurlijk).
Wat doe je dan als job? Had je die job al voor dat je naar de VS ging? Al lang daar?
butters
Mountainbiker

Post by butters »

werk als technieker bij scananoliko in bree
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Wie zei er ook alweer dat Belgische militairen nergens geplaatst worden waar het heet kan worden?

Vanochtend was het prijs.... 4 Belgische militairen gewond door zelfmoordaanslag aan de hoofdingang van Kaia
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Zal wel ff slikken geweest zijn voor u. Geluk dat ze maar lichtgewond zijn. Die Afghaanse militair is wel dood...voor hetzelfde geld. Hopelijk komen onze Belgen niet in dezelfde situatie terecht als onze Noorderburen. Die hebben dagelijks serieuzen ambras ginder...

En iedere missie houdt risico's in he.

Daarvoor moet je toch wel gek zijn om u zelf op te blazen hoor?! Waarschijnlijk gek van die maagden die ze die mannen beloven als ze het doen... #-o
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

stevenvde wrote:Zal wel ff slikken geweest zijn voor u. Geluk dat ze maar lichtgewond zijn.

En iedere missie houdt risico's in he.
Het is idd. goed dat de Belgen slechts lichtgewond zijn. Dat iedere missie risico's inhoudt daar ben ik me van bewust, maar hoeveel keer men wel niet hoort dat de Belgen daar een luxeleventje hebben en niet echt in de gevaarlijke zones zitten... #-o

Zelf heb ik ook vele uren op die plaats gestaan en die dode Afghaanse militair stond niet zover van de Belgen af.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

kawa wrote: maar hoeveel keer men wel niet hoort dat de Belgen daar een luxeleventje hebben en niet echt in de gevaarlijke zones zitten... #-o
No offence, maar ik heb dat toch ook al dikwijls uit de monden van de militairen zelf gehoord die net terug waren van hun missie.
Post Reply