Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

hds wrote:Ben 1m83, heb canyon nerve rc9.0, het positiesysteem raadde me in "sportieve" rijstijl een M en in "comfortabele" rijstijl een L, heb een L besteld en heb geen probleem, is goed bestuurbaar, zit niet echt racy maar dat is ook niet nodig als je geen wedstrijden/chrono's fietst.
dit is idd ook bij mij het geval M 'sportief' en L 'comfortabel' ... in de eerste plaats heb ik die fully besteld om mijn rug af en toe toch wat meer te sparen... kan natuurlijk als compomis een flatbar en kortere stuurpen steken, zoals nu op mijn HT ...
Dr.Gonzo wrote:@SusXT, heb jij het dan wel over dezelfde Peter als ie jou een L durft voorstellen. Zelfs die M lijkt me dan voor jou te groot. Ofwel komt bij Canyon enkel de kwantiteit van de verkoop en de verkoopcijfers op de eerste plaats en niet het geven van correcte informatie naar de kopers ! :-?
exemplaren in L en M waren nog in voorraad dus daar zou het niet aan mogen liggen :wink:

thanks 4 de reacties

volgende week is ie al misschien klaar

grtz
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik heb de fiets nog eens goed bekeken. Geen geanodiseerd frame. Als ik nu geen fully had, wist ik wel wat te kiezen =D> Man, wat een fietske voor dat geld. Ach, over 2 jaar misschien eens naar de outlet gaan :wink:
sennevb
Mountainbiker

Post by sennevb »

SusXT wrote:Ik heb de fiets nog eens goed bekeken. Geen geanodiseerd frame. Als ik nu geen fully had, wist ik wel wat te kiezen =D> Man, wat een fietske voor dat geld. Ach, over 2 jaar misschien eens naar de outlet gaan :wink:
Outlet? hebben zij dat? waar? wanneer?
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Kijk op de site en klik op outlet. Logischer kan toch niet :wink:
populier
Mountainbiker

Post by populier »

Ik heb besloten om een Canyon mountainbike te gaan kopen. Namelijk de Nerve XC 5.0
Mijn vraag is weet een van jullie als die nog op dit moment in stock zijn, ofdat ik moet wachten tot men de collectie van 2008 gaat beginnen te verkopen.
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

populier wrote:Ik heb besloten om een Canyon mountainbike te gaan kopen. Namelijk de Nerve XC 5.0
Mijn vraag is weet een van jullie als die nog op dit moment in stock zijn, ofdat ik moet wachten tot men de collectie van 2008 gaat beginnen te verkopen.
of dat deze nog op voorraad zijn kan je enkel te weten komen op ORDER HOTLINE: +31(0)45 5412017 FAX: +31(0)45 5430652

je kan op website al wat snaps zien van de 2008-modellen (bestelbaar in oktober), rekening houdend met levertermijn van enkele maanden...

grtz
sennevb
Mountainbiker

Post by sennevb »

zijn er binnenkort dan geen 2007 modellen te koop voor een prijske? (hunne stock die weg moet)
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

ik vrees dat er niet meer zoveel stock gaat over zijn...

HT-versies zouden blijkbaar allemaal weg zijn...

misschien nog een dik maandje afwachten dan voor de zekerheid...

grtz
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

In tegenstelling tot vorig jaar zijn er geen prijsdalingen op de site te zien. In hun outlet hebben wel al ferm fietskes gestaan. Vorig jaar stond er ook de vermelding bij sommige modellen "beperkt in voorraad", maar dat staat er nu ook niet bij. Ik heb geen idee hoe ver hun stock uitgeput is. Ik denk dat je best bestelt en wacht op een antwoord vanuit Heerlen.
Transalp
Mountainbiker

Post by Transalp »

Post Reply