Alle originele bestanden van de fotos die nu online staan kunnen aangevraagd worden via foto2007 at sixrace.be.
Gewoon de namen van de foto's doormailen (staat onderaan elke foto) en wij mailen de originele bestanden terug
25&26/08/07 sixxxx race en flanderscup langdorp
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- van_hoof
- Mountainbiker
en dan meiske van 13 haar bk trui afnemenTom M wrote:
maar de "Bond" liet wel 2 Waalser renners bij de Fun B starten die normaal met vergunning bij de beloften rijden. Die gasten vertelden dat doodleuk aan de start dat wegens tijdsgebrek ze niet konden starten bij de beloften.
-
Vlammer
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd
Volgens mij wilden deze 2 gewoon bij de beloften deelnemen, maar omdat ze een "beloften-vergunning" hadden bij een of andere waalse bond heeft "de bond" ze dan maar laten starten bij de fun b of niet vergunninghouders. Toch mooi opgelost.
En "geen tijd" kwam volgens mij van de bond uit, en niet omdat die 2 man geen tijd had om om 1500 te starten.
En "geen tijd" kwam volgens mij van de bond uit, en niet omdat die 2 man geen tijd had om om 1500 te starten.