01/09/2007 oudenburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Zaterdag is er een tocht op een 5-tal kilometer van mijn deur (Wevelgem), maar toch kies ik voor Oudenburg.

Vooral het grote aantal privé-stroken heeft hij overtuigd.
@ Kenny : hoeveel zijn het er nu uiteindelijk geworden ? 29 of 33, of iets tussenin ?

Hopelijk kan ik de nodige krachten sparen voor zondag want dan staat er een tof toerke in Bléharies gepland. Na twee weken opnieuw een tweedaagse :bounce: :bounce: .
dhoop
Mountainbiker
Location: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Post by dhoop »

@ kenny: hoeveel is nu de juiste afstanden die er kan gedaan worden :roll: , want denk dat het de kleine afstand gaat worden door tijdgebrek #-o

moet naar receptie van een trouw :drunk:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

We zullen er zeker terug bijzijn!!!! :bounce:
Voor een toch wel saaie streek had Kenny en team er vorig jaar een fantastische mooie tocht uitgestippeld. We verwachtten er een vlamtochtje, maar niks was minder waar! We kregen heeeeel veel onverwachtse zware offroadstroken! En dan spreek ik zeker niet van moddertoestanden, maar het was gewoon de poldergrond waar onze wielen bleven insteken. Neem er dan ook nog de vlekkeloze organisatie bij...zalig genieten!!!

Zet de koffie met de croissant maar al klaar! :wink:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Amaai, zoveel vragen in 1 keer :-D we zullen eens proberen te antwoorden zonder er 1 over te slaan. :oops:

1: momenteel zijn het er 32!!! maar mijn pa is momenteel nog gaan kijken om er nog enkele bij te krijgen. (Dat zal normaal gezien als hij zijn goesting krijgt de afstanden niet veranderen)

2: De afstanden zijn 28km, 40km en 53km

3: Vanaf het station van Oostende zal dat toch nog een goeie 15-20min rijden zijn voor jou (een normaal mens doet daar een half uurtje over :wink: ) De route is vrij simpel, gewoon de vaart volgen. Let wel, als je in Brugge komt zit je te ver :lol: :drunk:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Superformi wrote::-D ja en toch ga ik naar wevelgem 8)
Kan goed zijn,maar dan moet je dat ginder posten.
Ik ga jouw keuze niet afbreken,maar weet wel dat jij weinig privéstukken zult hebben,veel road en vooral veel kilometers (60 of 110)
Ook het amusementsgehalte zal veel lager liggen en ge zult inderdaad een goed gemiddelde hebben,maar................voor mij kan dit geen voldoening geven.
Over de organisatie daarentegen geen kwaad woord.

Wie nog steeds bij de twijfelaars zit of echt niet weet waar te biken zaterdag,KOM maar eens van de Oudenburgse off-road en privégrond genieten.Vorige jaar deze tt gereden en de sterke punten van de organisatie zijn ongetwijfeld :

+ Hoog off-roadgehalte
+ Heeeeeeeeeeeeeel veel privé.
+ Schitterende aangelegde parcourskes.
+ Perfecte en correcte bepijling.
+ Vlekkeloze organisatie.
+ Bewaakte fietsparking

en natuurlijk.........................
Het overheerlijke BEL-bier. :wink:

Ge moet echt niet zitten twijfelen :

1 X OUDENBURG = EEN KLASSIEKER = IEDER JAAR OPNIEUW!!!!!!
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

mutten wrote:hallo,als ik eens mag vragen,dat treintje wa is da eigenlijk.
kom ook af naar oudenburg
Tsoeketsoeke tuuutuuut :wink: Gewoon een bende ongeregeld die elkaar via dit forum gevonden hebben, en regelmatig samen #-o gaan biken, en daar meestal nog ne aprés aan toevoegen :drunk:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

ostendenoare wrote:da treintje is da nen TGV, gewone of stoom trein?
en dan apres is natuurlijk de kers op de taart na het biken =P~

mss zie ik jullie wel voorbij zoefen zaterdag
Dat kan eens een tgv-tje zijn,of een boemelke,maar draait het eigenlijk niet om.
We proberen zoveel mogelijk gezamenlijk te starten en dan zien we wel.
Meestal valt het treintje wel in duigen.Maar dan kom je altijd wel bij iemand terecht die jouw tempo er op na houdt.
We maken er gene koers van,maar slabakken er ook niet op los.

Oja,gasten wat dat startuur betreft : 8u30 vind ik wel wat laat.
We mogen maar om 8u starten,maar laat ons afspreken om 8u.
Tegen dat we op gang komen is het toch al iets over achten.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

[quote="veeteeteetje
Oja,gasten wat dat startuur betreft : 8u30 vind ik wel wat laat.
We mogen maar om 8u starten,maar laat ons afspreken om 8u.
Tegen dat we op gang komen is het toch al iets over achten.[/quote]

Deal. En omdat het nen keer niet te ver is van mijn deur moet ik ook een keer niet midden in de nacht uit mijn slaapdoos. :bounce:

:off: Maar eerst vanavond in de luchtballon (ost nie regent...)
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

jodelaietie wrote:Kan er jammer genoeg niet bijzijn. Zit met volk tegen 12u. Nog aangedrongen bij Kenny om vroeger te starten , maar niet aan te raden wegens levend doelwit voor de jagertjes.
In ieder geval succes en de leute ginder.
Een organisator die met de spade in de koffer rondrijdt , kan niet mislukken denk ik zo, alhoewel Kenny waarom gebruik je die spade ?
Ah om een spoor te maken hé, naast die spade ligt trouwens een zeis, een moker zo'n klein zeisje (pekertje of hoe noemt zo'n ding) en een kapmes. :lol: Maareuh, hoe weet jij dat eigenlijk?

@ Ewoud: AAAAHHHH I know who you are!!! :-D

Overigens, de mensen die denken van ergens het parcours op te gaan, be awere. Er zijn 2 mobile zwartrijdercontroles en 2 vaste!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

quote Kenny : """"Ah om een spoor te maken hé, naast die spade ligt trouwens een zeis, een moker zo'n klein zeisje (pekertje of hoe noemt zo'n ding) en een kapmes. :lol: Maareuh, hoe weet jij dat eigenlijk?""""

Je hebt me dat zelf verteld tijdens :
t 'Is oranje en Sijkcrosserke kent het verschil niet tussen een halveke en een volle !!! :drunk:

In het zuiden van de provincie staan ze al wat verder , daar gebruiken ze een toestel op 4 wielen met een motorke op , om een spoor te maken ... :lol:
Post Reply