ik weet nog precies het tijdstip maar vind niets terug
4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- stoned biker
- Mountainbiker
Post by stoned biker »
hallo, heeft iemand al zijn foto gevonden op de site van actionphototeam?
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Ik had vooraan Hutchinson Pirana 2.1 en achteraan Nobby Nic 2.1 .
Ik had beide opgepompt met 3 bar. Misschien net iets te veel.
1 keer in afdaling schoof mijn voorwiel een beetje uit. Maar dat was eerder door een losliggende steen. Daar ik die Pirana's nog niet 100% gewoon ben, ben ik toch verder te voet afgedaald.
Verder is mijn achterwiel ook wel eens geslipt op een gladde boomwortel. Maar dat is ook wellicht aan mijn techniek of de iets te hoge bandendruk te wijten.
@stoned biker
Ik heb mijn beide foto's op de site gevonden. Ik heb ook wel even doorbladeren. Of een ander tijdstip (5 minuutjes vroeger) ingeven.
Ik heb de foto's wel niet besteld. Ze zijn iets te onduidelijk om voor 5€+onkosten te bestellen.
Vorig jaar hingen de foto's aan de finish. Maar dit jaar was de stand blijkbaar al weg toen ik aankwam.
Ik had beide opgepompt met 3 bar. Misschien net iets te veel.
1 keer in afdaling schoof mijn voorwiel een beetje uit. Maar dat was eerder door een losliggende steen. Daar ik die Pirana's nog niet 100% gewoon ben, ben ik toch verder te voet afgedaald.
Verder is mijn achterwiel ook wel eens geslipt op een gladde boomwortel. Maar dat is ook wellicht aan mijn techniek of de iets te hoge bandendruk te wijten.
@stoned biker
Ik heb mijn beide foto's op de site gevonden. Ik heb ook wel even doorbladeren. Of een ander tijdstip (5 minuutjes vroeger) ingeven.
Ik heb de foto's wel niet besteld. Ze zijn iets te onduidelijk om voor 5€+onkosten te bestellen.
Vorig jaar hingen de foto's aan de finish. Maar dit jaar was de stand blijkbaar al weg toen ik aankwam.
- Fre C
- Mountainbiker
Ikke heb gereden met Michelins voor en achteraan 2 bar. Geen problemen gehad, behalve bij afdalingen af en toe geschoven. Maar iedereen zal wel eens geschoven hebben zeker.Sidi wrote:Racing Ralph 2.1 vooraan en achteraan. Geen miserie mee gehad. 60km volle bak kunnen gaan.
Ben gelukkig niet zo erg weggeschoven zoals op het filmpje enkele minder gelukkige MTB'ers! Hopelijk zonder veel erg!
ik heb met de standaard bandjes gereden die er al opstaan sinds de vorige keer dat de fietsenmaker het nodig vond ze te vervangen... :)
ik heb over meerdere boomwortels geslipt, en afdalingen nemen zonder te slippen lukt met geen enkele band volgens mij :) ofwel rijdt ge ni snel genoeg...
Heb zelfs een moment in een afdaling met zowel voor en achterwiel tegelijk zeker 4 meter verder geslipt... stond ervan verbaast datk er toen niet lag.. :)
ik heb over meerdere boomwortels geslipt, en afdalingen nemen zonder te slippen lukt met geen enkele band volgens mij :) ofwel rijdt ge ni snel genoeg...
Heb zelfs een moment in een afdaling met zowel voor en achterwiel tegelijk zeker 4 meter verder geslipt... stond ervan verbaast datk er toen niet lag.. :)
dan lijkt mij dat toch geen goed idee om zomaar met "standaard" banden te rijden, want het type band is wel van belang en vooral wat je om het voorwiel hebt liggen !Dresse wrote:ik heb met de standaard bandjes gereden die er al opstaan sinds de vorige keer dat de fietsenmaker het nodig vond ze te vervangen... :)