01.09 - Ichtegem (W.Vl.) VISA Chrono Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

geel met rode top. ;) Kweet niet ofdat ze al aan start staan maar aan wijndale kasteel waren ze al te vinden.

grtz poggio roy,
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

roy wrote:geel met rode top. ;) Kweet niet ofdat ze al aan start staan maar aan wijndale kasteel waren ze al te vinden.

grtz poggio roy,
roy en ikke ook , we zijn de pippo's van de dag.
ikke naar Wynendaele en 30km goe getraind; Wel eigenaardige markeringen met lus A/B/C en nog zulke zaken.
AVS 25
Daar mijnen auto aan Wynendaele staat besloot ik nog eens die korte lus nog eens te doen vertrekkende naast het kasteel ... maar ... geen pijlen meer te vinden, wel nog op de grote baan.
#-o Daar ik de weg reeds kende een croske gereden door het bos maar geen pijl meer te bekennen. #-o #-o
Zag een manneke met een klakke en hij was mijn eerste verdachte! :evil:
dan maar de inrichters opgebeld dat ze hun pijlen aan het saboteren waren :bounce: , maar wat bleek... ze hebben verre weg nog geen pijlke geplaatst en ze komen niet aan de kanten van Wynendaele :oops: ... dus den dezen heeft goe getraind maar een verkeerd parkoerke in mijn verstand geprent. :evil:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

LOL van wat waren die pijlen dan?
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

roy wrote:LOL van wat waren die pijlen dan?
geen flauw idee, maar zal wel een TT geweest zijn. :wink:
Eigenaardig was dat je soms kon kiezen tussen natuur (off-road) of rechtdoor en op dat pijlke stond een gehandicapte-karreke. #-o dat was al een raar voorteken, maar ik heb wel schone plekskes gezien =D>
roy
Mountainbiker

Post by roy »

mja morgen eens gaan kijken naar de start mesch zie ik juiste pijltjes :wink:
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

geen flauw idee, maar zal wel een TT geweest zijn.
Eigenaardig was dat je soms kon kiezen tussen natuur (off-road) of rechtdoor en op dat pijlke stond een gehandicapte-karreke. dat was al een raar voorteken, maar ik heb wel schone plekskes gezien

LOL, als je dat pijlke volgt met een gehandicapte-karreke dan is de weg zo technisch dat het mogelijk is dat je daar achteraf mee rijdt.

Misschien wel een wandeling...
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

long fellow wrote:
roy wrote:geel met rode top. ;) Kweet niet ofdat ze al aan start staan maar aan wijndale kasteel waren ze al te vinden.

grtz poggio roy,
roy en ikke ook , we zijn de pippo's van de dag.
ikke naar Wynendaele en 30km goe getraind; Wel eigenaardige markeringen met lus A/B/C en nog zulke zaken.
AVS 25
Daar mijnen auto aan Wynendaele staat besloot ik nog eens die korte lus nog eens te doen vertrekkende naast het kasteel ... maar ... geen pijlen meer te vinden, wel nog op de grote baan.
#-o Daar ik de weg reeds kende een croske gereden door het bos maar geen pijl meer te bekennen. #-o #-o
Zag een manneke met een klakke en hij was mijn eerste verdachte! :evil:
dan maar de inrichters opgebeld dat ze hun pijlen aan het saboteren waren :bounce: , maar wat bleek... ze hebben verre weg nog geen pijlke geplaatst en ze komen niet aan de kanten van Wynendaele :oops: ... dus den dezen heeft goe getraind maar een verkeerd parkoerke in mijn verstand geprent. :evil:
En hebben ze anders iets verteld over het parcours? Of andere praktische info?

Die pijlkes zouden van de TT van Oudenburg kunnen zijn. Alhoewel .... het is toch al een eind en die rare markeringen. Niet echt voor een TT
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

Nee kan niet die van Oudenbburg geweest zijn, want ze namen ze allemaal weg.
Maar hier op de site kunt ge niet meer in 't verleden kijken. :roll:
Ik web wel het kasteel van wynendaele en kasteel Aertryke van alle kanten kunnen bewonderen, ben ook diverse malen door privé gereden en heb me geamuseerd, :wink: maar weet geen fluit meer over het parkoer van nu zaterdag. :bounce:
Thompe
Mountainbiker

Post by Thompe »

Vanavond gaan verkennen maar de is nog maar miner dan 1/3e uitgepijld.

Vanaf de Ruidenberg tot aan de finish en een kort stukje na de passage in de mote.

Gelukkig kende mijne maat het parcours nog van buiten van verleden jaar en hebben we dat dan maar gereden in de veronderstelling dat er niets gewijzigd zal worden.
Ricky Norton
Mountainbiker

Post by Ricky Norton »

Gisteren (donderdag) was er in de streek een wandeltocht. Ik heb verschillende wandelaars gezien. Die tocht wordt aangeduid met pijlen die rood en oranje zijn. De pijlen voor de fietstocht of chrono zijn geel met een witte tip.
Post Reply