Ik ga morgen naar mijn zus en schoonbroer in wervik en mss neem ik wel de bike mee
anders mss een toerke op de weg ginds ( alhoewel ik daar al geen kanten mijne weg ken.
Massini
da's heel vriendelijk maar tegen dan ben ik weeral bijna thuis.Q-Bix wrote:Ik wil u anders wel een beetje begeleiden zenne
Maar ik kan wel maar beginnen te rijden om 17-17u30 ... nog wa werken ook e
Normaalgezien is er toch geen alternatief meer dan het huidige kerkwegeltje?Feysie wrote:De route in twee keer gereden. De lus Kortrijk vind ik een stuk beter dan de lus Menen, al had ik het anders verwacht.
In de Kortrijkse lus zit er naar mijn aanvoelen eigenlijk maar één gemiste kans:
in Marke moet je de St. Annaberg afdalen tot bij het Don Bosco college. Daar moet je rechts inslaan. Dan krijg je een asfaltklimmetje. Eigenlijk kun je dit klimmetje evengoed onverhard nemen. Ik begrijp niet goed waarom men een asfaltklim neemt als er een onverharde klim parallel ligt. Mss was er een probleem met een eigenaar of wilde men het eerste stukje vermijden dat vaak echt vettig ligt...
Toch vind ik dat men in de Kortrijkse lus een prima job heeft gedaan.![]()
![]()
Cristalix wrote:Normaalgezien is er toch geen alternatief meer dan het huidige kerkwegeltje?Feysie wrote:De route in twee keer gereden. De lus Kortrijk vind ik een stuk beter dan de lus Menen, al had ik het anders verwacht.
In de Kortrijkse lus zit er naar mijn aanvoelen eigenlijk maar één gemiste kans:
in Marke moet je de St. Annaberg afdalen tot bij het Don Bosco college. Daar moet je rechts inslaan. Dan krijg je een asfaltklimmetje. Eigenlijk kun je dit klimmetje evengoed onverhard nemen. Ik begrijp niet goed waarom men een asfaltklim neemt als er een onverharde klim parallel ligt. Mss was er een probleem met een eigenaar of wilde men het eerste stukje vermijden dat vaak echt vettig ligt...
Toch vind ik dat men in de Kortrijkse lus een prima job heeft gedaan.![]()
![]()
Post by triple XXXL »