moeilijk
dit omdat je minium 3h onderweg bent voor een enkele reis naar fort william vanuit glasglow
plus echt frequent rijden er geen treinen of bussen naar daar
je moet dat vrij goed plannen van op voorhand
wk fort william
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Nie twijfelen, zowiezo voor de treinrit alleen;Musti wrote:Ik zit in glasgow die week voor mijn werk en ben er over aan het nadenken om een dagje te gaan kijken (in de week). Zou dat te doen zijn op een dag van glasgow en terug?
een halve boemeltrein (inde zomertijd een echte stoomtrein) doorheen de scottish highlands
duurt inderdaad 3 a 4 uur meh tis een hèèl schoon rit
G.
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
hebben ze niet een keer een docu getoont over die treinreis op vrt of canvas geloof ik met historie en al bij is wel heel mooi;GuntherW wrote:Nie twijfelen, zowiezo voor de treinrit alleen;Musti wrote:Ik zit in glasgow die week voor mijn werk en ben er over aan het nadenken om een dagje te gaan kijken (in de week). Zou dat te doen zijn op een dag van glasgow en terug?
een halve boemeltrein (inde zomertijd een echte stoomtrein) doorheen de scottish highlands
G.
amaai vorig jaar ook gedaan met die trein, en je ziet bitter weinig van de omgevingGuntherW wrote:Nie twijfelen, zowiezo voor de treinrit alleen;Musti wrote:Ik zit in glasgow die week voor mijn werk en ben er over aan het nadenken om een dagje te gaan kijken (in de week). Zou dat te doen zijn op een dag van glasgow en terug?
G.
en het is 5h bollen met die tjokker,de bus is 3h bollen
met de bus ga je ook door de highlands en heb je veel meer uitzichten en vergezichten
en van die stoomtrein,als ik het goed voorheb is dat enkel vanaf fort william tot skye en niet vanaf glasglow
da van die stoomtrein zou goed kunnen!manitou. wrote:amaai vorig jaar ook gedaan met die trein, en je ziet bitter weinig van de omgevingGuntherW wrote:Nie twijfelen, zowiezo voor de treinrit alleen;Musti wrote:Ik zit in glasgow die week voor mijn werk en ben er over aan het nadenken om een dagje te gaan kijken (in de week). Zou dat te doen zijn op een dag van glasgow en terug?
G.
en het is 5h bollen met die tjokker,de bus is 3h bollen
met de bus ga je ook door de highlands en heb je veel meer uitzichten en vergezichten
en van die stoomtrein,als ik het goed voorheb is dat enkel vanaf fort william tot skye en niet vanaf glasglow
We hadden in de highlands zowel de bus als de trein genomen (en een heel stuk te voet)
bus vond ik het minst interessant,... maar smaken verschillen!
bon, tis hier geen treinforum denk ik!
Veel plezier in FW
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker