4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ik zou zeggen: doe dit niet! Als iedereen dit zou beginnen doen zouden alle organisaties er binnen de korste keren mee moeten ophouden!Ik zou zeggen : vermijd al die allende, en rij de marathon de dag ervoor :
- geen verkeer van al die trage 60km-mietjes
- en je komt als eerste aan
Heb aub een beetje respect voor de organisatoren die alle moeite doen om een mooi, uitgepijld en bijgesnoeid parcours aan te bieden!
Een fiets stelen doe je ook niet, dus waarom zou je al het werk van de organisatie "stelen" door zwart te rijden????
Denkt ge dat er dan geen "mietjes" zullen zijn?jervanheg wrote:Ik zou zeggen : vermijd al die allende, en rij de marathon de dag ervoor :Wat een allende die marathon 120 km, achter de 2de bevoorrading was het nogal een waterallende, en dan niets gezegd wanneer al die andere trage rijders terug op het parcour komen iets voor de 5de bevoorrading. Dit hadden ze toch wel anders kunnen regelen. Om die voorbij te steken en weinig tijd te verliezen moet ge risico's nemen, en over de scherpe stenen uit. Resultaat: Gescheurde banden en opgave. Jammer toch zeker na 100 km rijden.
Hopelijk doen ze hier iets aan in de volgende editie.
- en je komt als eerste aan
of ben je misschien jouw eigen beginperiode vergeten?
Je lijkt me echt een kortzichtig persoon.
No probsjervanheg wrote:Umm, nee integendeel. mijn posting was sarcastisch bedoeld, sorry als dat niet duidelijk was.Denkt ge dat er dan geen "mietjes" zullen zijn?
of ben je misschien jouw eigen beginperiode vergeten?
Je lijkt me echt een kortzichtig persoon.
in zulke soms wel zware omstandigheden.
grtz
- Doobie
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage
Hopelijk doen ze hier iets aan in de volgende editie.[/quote]
Ik zou zeggen : vermijd al die allende, en rij de marathon de dag ervoor :
- en je komt als eerste aan[/quote]
Stop te schrijven op dit forum man!
Dit is voor SPORTIEVE mensen met een open geest... 60, 90 of 120km so what?
Ga wat alleen rijden in je achtertuin
Ik zou zeggen : vermijd al die allende, en rij de marathon de dag ervoor :
- en je komt als eerste aan[/quote]
Stop te schrijven op dit forum man!
Dit is voor SPORTIEVE mensen met een open geest... 60, 90 of 120km so what?
Ga wat alleen rijden in je achtertuin
-
apk-kis-mtbteam
- Mountainbiker
Post by apk-kis-mtbteam »
Sorry, maar het is helemaal niet mijn bedoeling om andere bikers af te breken of die met de vinger te wijzen. Ik heb respect voor iedereen op het parcours. Ik vind wel dat de organisatie dit probleem eens moet bekijken. Mijn reactie kwam mss iets feller over door de ontgoocheling waarmee ik zat, door men noodgedwongen opgave.