Vorig jaar was dit op de site van houffamarathon of chronorace.rocky wrote:hallo weet er iemand hoe ik mijn brevet kan dowloaden??????????![]()
Ik veronderstel dat het dit jaar ook zo zal zijn, maar dat we nog even geduld moeten hebben.
Persoonlijk heb ik me ook geamuseerd op de 90km. Ik heb vermoedelijk iets te weinig gedronken onderweg (die performance sportdrank was ook niet echt mijn smaak) want in de laatste 10km voelde ik de krampen komen. Gelukkig zijn die weggebleven.
Wat de finish betreft, was het inderdaad wat chaotisch. Een beetje allemaal op elkaar. Ik vermoed trouwens ook dat wedstrijd-rijders niet echt konden sprinten.
Ik vond de aankomst vorig jaar toch iets beter. Alhoewel het podium toen vlakbij de douches stond, maar dat was iets dat op het laatste was veranderd.
Het startplein kan men waarschijnlijk geen volledig dag afsluiten.
Ik denk dat er wel een gulden middenweg kan gevonden worden tussen de aankomst van vorig jaar en de aankomst van dit jaar.
Bikers laten aankomen zoals vorig jaar en het podium tegen de gevel van de sporthal waar dit jaar de finish was.
Enfin soit, aan de organisatoren om te evalueren.