16/09/2007 Grand Raid Godefroy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

ik ga die waarschijnlijk ook doen, ik ga de 70 km doen. Ben eens benieuwd het is m'n eerste marathon. Of is dat al direct teveel van het goede? Het doel is om uit te rijden niet om eerst te zijn.

Toertochten rijd ik meestal de 40 à 50km.
bikeraf
Mountainbiker

Post by bikeraf »

Chiemel wrote:Heb eens gemaild naar de organisator en dit zijn de wijzigingen:
1) GEEN chrono meer
2) Volledig gewijzigd parcours
3) De langste afstand is nu 130km en niet meer 160km (andere afstanden zijn 40, 70 en 90km), maar het parcours zou door de single-track-editie wel zwaarder zijn... :bounce: =D> [-o<
4) De prijs is gezakt tegenover vroeger =D>

Ik denk dat ik voor de 130km ga. :-D
Voor de rest weinig informatie te vinden.
hallo

als u hebt informaties nodig, ik woon in bouillon :-D , en ik kan mischieen informaties geven.

stuur een pm (ik kom niet elke dag op het forum...)

de meer belangrijk kun je al hier vinden http://www.grandraidgodefroy.be/

raphael
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Voilà, ik en mijn collega zijn ook ingeschreven voor de 70 km. Weet iemand hoe de overschrijvingen gebeuren, want hun rekeningsnummer is veel te lang om in te geven via e-banking. Ik heb maar 12 cijfers ter beschikking en de rekeningsnummer van GRG heeft er 14 !!
Hoe los ik dit op ??????
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

Die IBAN code is de internationale versie van het bankrekeningnummer. De Belgische versie is dit: 250 0351242 90
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Hé, dank u wel hoor. Hoe ben je dit te weten gekomen, of maak je deel uit van de organisatie ???
aresius wrote:Die IBAN code is de internationale versie van het bankrekeningnummer. De Belgische versie is dit: 250 0351242 90
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

geen probleem zene. de IBAN nummer is gewoon hetzelfde als de bankrekening maar dan met BE + twee cijfers (afhenkelijk van de bank) + rekeningnummer. Allemaal achter elkaar

heb dit via de website van m'n bank kunnen uitvissen toen ik ook naar de normale nummer op zoek was :wink:
R1ALAIN
Mountainbiker

Post by R1ALAIN »

Voilà, ben dus weeral een beetje slimmer geworden.
Betaling dus uitgevoerd, nu hopen op identiek weer zoals in Houffalize en dito benen !
aresius wrote:geen probleem zene. de IBAN nummer is gewoon hetzelfde als de bankrekening maar dan met BE + twee cijfers (afhenkelijk van de bank) + rekeningnummer. Allemaal achter elkaar

heb dit via de website van m'n bank kunnen uitvissen toen ik ook naar de normale nummer op zoek was :wink:
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

iemand er een idee van hoelang de 40 en 70 OP HET VERNIEUWDE PARKOER samenblijven...?
Vroeger was dat 28km indien men het parkoer in tegenwijzerzin rijdt... Maar nu...?
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

op hun website staat er een plannetje van te toer

m'n inschrijving is juist bevestigd, als je nummertje 7234 voorbij ziet vliegen (of andersom), dan was ik het :P
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

aresius wrote:op hun website staat er een plannetje van te toer

m'n inschrijving is juist bevestigd, als je nummertje 7234 voorbij ziet vliegen (of andersom), dan was ik het :P
is volgens mij plannetje van de vorige jaren... en 't parkoers zou nu gewijzigd zijn...
Plus dat de pijltjes in beide richting staan, dus ik nog niets meer weet...
Post Reply