Organisatoren hebben hun best gedaan op op een vlak parcours toch een afwisselend tochtje samen te stellen. Op de 55 km mssch iets te veel drukke banen volgen of oversteken maar toch goe geamuseerd.
26 augustus Putte grasheide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vond het al bij al nog een tof toerke. Dat er geen hindernissen gingen tussen zitten wist ge op voorhand maar ipv bergop te rijden trapt ge dan gewoon wa rapper en ge hebt ook ne sportieve zondagvoormiddag gehad.
Organisatoren hebben hun best gedaan op op een vlak parcours toch een afwisselend tochtje samen te stellen. Op de 55 km mssch iets te veel drukke banen volgen of oversteken maar toch goe geamuseerd.

Inderdaad. Leuke TT. Heb flink doorgetrapt en had op het einde nog wat reserve over. Toch een bedenking. In het begin veel en goed zichtbare afpijling. Daarna ging het een beetje de verkeerde kant op. Op het laatste was het zoeken naar de pijlen. Nog ee tip: beter een pijltje hangen bij het uitkomen van het bos, dan op het einde in het bos aan de laatste boom. Gewoonlijk richt ik mijn ogen dan nog op de single track en niet naar de takken in de bomen. Bij het uitkomen is het dan zoeken naar een pijltje dat er niet hangt. Ook zou het handig zijn als in het centrum van Grasheide ook een bord staat dat verwijst naar de startplaats en de inschrijvingen. Of heb ik iets gemist.
Het was zeker gezellig rijden door het minder aantal deelnemers. Het nadeel was dat ik me niet kon orienteren op de voorliggers. Die waren er niet.
Het was zeker gezellig rijden door het minder aantal deelnemers. Het nadeel was dat ik me niet kon orienteren op de voorliggers. Die waren er niet.