ik heb er soms nog koude rillingen van. die lag daar zo vreselijk onnatuurlijk, bloed kwam uit zijn oren.jo wrote:Is juist , heb die biker in die afdaling ook zien liggen .Biestie1 wrote:Dat klopt wel niet volgens mij. Een x aantal jaren geleden (denk in 2003 of 2004) is er in de eerste afdaling richting La Tzoumaz een biker (die vrij ver vanvoor reed) op een loslopende hond gebotst en later aan zijn verwondingen overleden.kenny wrote:Het was trouwens niet de eerste keer dat die man de Christalp reed. Wel de eerste dode in 18 jaar
Toen ik er passeerde was de helicopter net aan het landen, ik was 1 van de laatsten die nog door mochten, de rest moest wachten tot de heli opnieuw weg was.
Heb toen toch wel heel voorzichtig de rest van die afdaling gereden na zoiets gezien te hebben.
vorig jaar is er tijdens de "knoet"koers iemand omvergeknald juist voor mijn neus. Ik zag hem opeens de straat over steken en er kwam juist een pelotonneke aanrazen. Ge ziet dat gebeuren, en ge kunt niks doen.
Die kerel lag er op juist dezelfde manier bij, ik moest effe gaan zitten als ik het zag. en tegen dat die MUG daar was, man man man, dat duurde en dat duurde.
tis verdorie allemaal zoooo rap gebeurd he.