18 uur is sowieso te vroeg voor mij. Kan er ten vroegste om 18.45 - 19 uur geraken. Maar laat dat jullie uiteraard niet tegenhouden!
Hoe raak ik vanuit Niel bij As best aan Sparrendal? Gewoon langs de Europalaan of kan ik ook via de fietsweg naast het kolenspoor? En zoja, waar ga ik er dan af om aan Sparrendal te geraken?
Dilsen-Stokkem en omstreken.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Hmm kolenspoor, dan spreken we best aan het hotel aan de Litzberg af rond 19u. Hou er rekening mee dat je na 20u niet zo veel meer gaat zien in het bos. Om 21u is het tegenwoordig al bijna donker. Ik pb nog mijn GSMnummer.Tovaco wrote:18 uur is sowieso te vroeg voor mij. Kan er ten vroegste om 18.45 - 19 uur geraken. Maar laat dat jullie uiteraard niet tegenhouden!
Hoe raak ik vanuit Niel bij As best aan Sparrendal? Gewoon langs de Europalaan of kan ik ook via de fietsweg naast het kolenspoor? En zoja, waar ga ik er dan af om aan Sparrendal te geraken?
K2, wij gaan al om 17u45, maar pikken Tevoco op in de buurt van de Litzberg om 19u. Je kan dus om 17u45 aan de Beau Séjour staan of om 19u bij Tevoco aan de Litzberg.
Tevoco, ik kan je moeilijk uitleggen hoe je daar binnendoor moet geraken. Best via de grote weg, dat is ook het snelste en hebben we meer tijd om samen te rijden. Daarom stel ik voor om af te spreken aan die grote manège op de Hoeveweg. Dat is de straat die naar La feuille d'Or leidt. Je rijdt dus best vanaf de grote 4-vaksweg recht richting La Feuille d'or en op het T-kruispunt waar je normaal links naar La feuille d'Or moet wacht je gewoon op ons (of wij op jou
). Daar ligt ook die manège in de buurt.
Is het duidelijk of zijn er nog vragen?
Tevoco, ik kan je moeilijk uitleggen hoe je daar binnendoor moet geraken. Best via de grote weg, dat is ook het snelste en hebben we meer tijd om samen te rijden. Daarom stel ik voor om af te spreken aan die grote manège op de Hoeveweg. Dat is de straat die naar La feuille d'Or leidt. Je rijdt dus best vanaf de grote 4-vaksweg recht richting La Feuille d'or en op het T-kruispunt waar je normaal links naar La feuille d'Or moet wacht je gewoon op ons (of wij op jou
Is het duidelijk of zijn er nog vragen?