Hopelijk kunnen de Speedkings erop..
02/09/2007 Diest Marathon van de Demervallei
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Twijfel daar eerlijk gezegd aan.Die ondergrond heb ik daar toch nooit als modderrit meegemaakt.Ondergrond filtert daar uitstekend.Tinky-Winky wrote:Nog steeds benieuwd naar de hoogtemeters voor de 105km, alsook parcoursstaat. Met de regen van de voorbije nacht en vandaag, zal het hier en daar wel een mooi papje geworden zijn, maar het is nog een week natuurlijk..
Hopelijk kunnen de Speedkings erop..![]()
![]()
voor zij die de weg zoeken tot de startlocatie:
http://www.pixagogo.com/8774384202
volg de bordjes parking tot helemaal boven
daar is meer dan genoeg parkeerterrein voorzien
parkeer aub niet op de Fort Leopoldlaan zelf
bedankt
Beny
http://www.pixagogo.com/8774384202
volg de bordjes parking tot helemaal boven
daar is meer dan genoeg parkeerterrein voorzien
parkeer aub niet op de Fort Leopoldlaan zelf
bedankt
Beny
heb ze allebei al gereden en je kan deze echt niet met elkaar vergelijken...zonder afbreuk te doen aan de mannen van Kasterlee (want ze mogen daar alleen maar de bloso's volgen en de tocht zit ook goed in elkaar)...Diest is toch van een ander kaliber:hanzl wrote:Ik zie dat de marathon van diest gelijk valt met de marathon van kasterlee.ik heb die van kasterlee vorig jaar ook gebiked,is het de moeite om zo'n 3 kwartierkes langer in de auto te zitten om in diest te gaan biken?
perfecte organisatie
parcours: ze halen alles eruit wat ze kunnen en mogen,
zeer leuke sfeer zowel voor als na
- speedfreak
- Mountainbiker
Post by speedfreak »
Is zeker de moeite, maak van die 3 kwartiers maar een half uur, Geel-Winkelomheide-Diest(Schaffen).hanzl wrote:Ik zie dat de marathon van diest gelijk valt met de marathon van kasterlee #-o .ik heb die van kasterlee vorig jaar ook gebiked,is het de moeite om zo'n 3 kwartierkes langer in de auto te zitten om in diest te gaan biken?