Nou je het zegt. Ik ben mijn zonnebril verloren een zilveren adidas Evil Eye met oranje glazen. Iemand die tegengekomen??Eén minpunt ( in het verslechterd jaar per jaar) : Het vele afval op het parcours , dat sommige bikers zomaar wegkieperen.
4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
-
rocky
- Mountainbiker
hoi,heb gisteren ook de 90km gereden zeer goede organistie en parcour was schitterend.
Mooi weer en niet lek gereden dat is ook al mooi meegenomen.Wel moet zeggen heeft goed gegaan tot op de laatste 10km was vat leeg.
Vlgd jaar ga ik me beter voorberijden maar t'was gewoon de max heel het parcour .Tot vlgd jaar 
- Doobie
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage
Goeie opmerking!Anakin wrote:Gelezen op de site :"daarnaast wordt ook via tombola aan elke deelnemer ongeacht de afstand de kans gegeven om met een geschenk naar huis terug te keren"
Heeft er iemand hier iets van gezien ?
Persoonlijk is me niets opgevallen, moet wel zeggen dat ik een beetje aan het nacrashen was op het grasperkje
De rest van mijn maten hebben toch ook niets gezegd & we waren met zo'n kleine 20.
- Rode Kogel
- Mountainbiker
Post by Rode Kogel »
??? daar hebben we niets van gemerkt? de 3000€ prijzen geld rechtstreeks naar de organisatie? vorige edities was er t-shirt nu een petje. tja... 
Top 50 vorig jaar staat vooraan in box 1. Hoe het geregeld wordt met de startnummers weet ik niet.redbiker wrote: Nu vroeg ik me wel af, die mannen in de top 10, hoe komen die in godsnaam al bij de eerste tijdsmeting door op een top10-plaats, terwijl ze startnummers hebben rond de 500ste à 600ste plaats?
bevoorradingen overslaan en goed doorspurten waar het kan :)redbiker wrote:Heb voor de eerste keer ne ardennenmarathon gereden (90km), en 30ste geworden. Onverwacht en overhoopt, maar ben toch fier op mezelf.![]()
Nu vroeg ik me wel af, die mannen in de top 10, hoe komen die in godsnaam al bij de eerste tijdsmeting door op een top10-plaats, terwijl ze startnummers hebben rond de 500ste à 600ste plaats? Ik moest rond de 460ste plaats starten, en heb in de eerste klim wat proberen opschuiven, maar door het vele volk kwam ik maar maximaal terug tot een 233ste plaats. Maakt toch in ieder geval een groot verschil als je van in het begin op alle single tracks vanvoor hangt, en zo niet in file-vorm moet rijden hè.
Was in ieder geval prachtig parcours en weer, en uiterst vriendelijke mensen bij de bevoorradingen. Een pluim voor de organisatie!
ik ben ook vanachter in de laatste box vertrokken met nummer 886.
eerste meting stond ik al op 144, tweede op 104 en derde op 82...
Heb de tweede bevoorrading wel overgeslagen. Had genoeg meegepikt tijdens de eerste bevoorrading...