01/09/2007 oudenburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Voor komende week geven ze toch nog redelijk deftig weer op, das dus al goed nieuws. Want als de tocht al zwaarder is dan vorig jaar er je moet daarbij nog es zitten ploeteren...

Tot zaterdag! :bounce:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey Kenny,

hoeveel filmpjes zijn het en voor wat totaal. Je hebt nog 35 mb vrij
op je site en anders zet ik ze ook bij op mijn site. We zetten dan
hier link. Stuur me anders eentje via mail door.

Maar snap iets niet, blijkbaar zou het beeld nog moeten gedraaid
worden ??????

y
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Het zijn er 2 en ik ben zo slim geweest om de camera (gewone digitale kodak) schuin te houden #-o :-? :(
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Geen probleem,

maar ik ga hier zwijgen. Stuur ze maar ik kan ze met 1 muisklik
draaien.

y
Barbeque
Kerstman

Post by Barbeque »

grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

kenny wrote: Het parcours ligt er goed bij, het verbaasd me eigenlijk. Slechts hier en daar een plasje. Mispak je niet, het zal wel zwaarder zijn dan vorig jaar,
Het parcours ligt er zwaarder :bounce: bij en wij liggen er ook wat zwaarder :( bij(sommigen toch..);dat kan alleen maar goed komen. #-o

Misschien toch maar overwegen om de "vrouwelijke trein" te begeleiden.... :lol:
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Nu aan het twijfelen tussen de 53 hier en de 110 van Wevelgem.

Is er een uur wanneer het treintje zou vertrekken ? Zo komen we elkaar nog eens tegen aan de start, want vlammen doe ik niet en dus speel ik wel voor bezemwagonnetje :wink:
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

vommie wrote:Nu aan het twijfelen tussen de 53 hier en de 110 van Wevelgem.

Is er een uur wanneer het treintje zou vertrekken ? Zo komen we elkaar nog eens tegen aan de start, want vlammen doe ik niet en dus speel ik wel voor bezemwagonnetje :wink:
De start zal vermoedelijk tss. 08h00 en 08h30 zijn kwestie van zo vlug mogelijk aan de aprés te beginnen :drunk: :drunk: :drunk: en wat dat bezemwagonnetje betreft......mijn plaats niet afpakken hé :wink:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Alle het is bijna het moment om Oudenburg onveilig te maken .

Meer info valt te lezen op www.everyoneweb.com/beltochten .

Zaterdag met Kenny en vader gesproken en het zal zeker niet van de poes zijn, hopelijk houden de weergoden het nog vol tot achter het weekend.

Groeten namens de Choufkes ...
Last edited by leffingenoartje on Mon 27 Aug 2007 21:15, edited 1 time in total.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Moustache wrote:
scubaluc wrote:en wat dat bezemwagonnetje betreft......mijn plaats niet afpakken hé :wink:
Er wordt hier precies meer aanspraak gemaakt op de laatste dan op de eerste plaats. #-o #-o #-o
van gp moe je ernie veel van geloven hoor, 'k denk dat hij naarstig aan de conditie aan't werken is. Trouwens er zitten enorm veel stukken in't parcours waar hij mij, en sommige andere "op één been" losrijdt.
Post Reply