Dus om 13.16u bij de staande start was de eerste ronde een opwarmronde? was die niet ongeveer even lang? ik was te zwaar aan 't afzien om het allemaal goed te beseffen,portugeesje wrote:ik ben aant wachten tot de uitslagen online komen![]()
toen ik mijn nr ging inleveren hadden ze daar de uitslagen nog niet.
@ dirty two: als je gedubbeld werd door een rijder met een wit nummerbordje dan heb je 'maar' 3 rondjes + opwarmingsronde gereden.
grtz manuel
25&26/08/07 sixxxx race en flanderscup langdorp
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- stevens racing
- Mountainbiker
Post by stevens racing »
Ik ben gisteren 6e geworden bij de fun A na een memorabele strijd:-)
Kben rustig gestart en zo ben ik rond de 15e positie het veld ingedoken
Na de tweede grote ronde merkte ik dat de meesten wat moe werden en ben ik beginnen aanvallen
Net voor de rechte baan naar de finish zag ik nog de 6e rijden op 50meter afstand. Ik ben direct vol doorgegaan als ne TGV en zo ben ik met een lengte voorsprong 6e geworden
Het was een van de spannendste wedstrijden van dit jaar
Wat de organisatie betreft:
chapeau!
mooi parcours, bevoorrading voor wie dorst had, veel volk rond de omloop en een goede sfeer
Kben rustig gestart en zo ben ik rond de 15e positie het veld ingedoken
Na de tweede grote ronde merkte ik dat de meesten wat moe werden en ben ik beginnen aanvallen
Net voor de rechte baan naar de finish zag ik nog de 6e rijden op 50meter afstand. Ik ben direct vol doorgegaan als ne TGV en zo ben ik met een lengte voorsprong 6e geworden
Het was een van de spannendste wedstrijden van dit jaar
Wat de organisatie betreft:
chapeau!
mooi parcours, bevoorrading voor wie dorst had, veel volk rond de omloop en een goede sfeer
Ik heb hier en daar ook wel een foto genomen. Ze komen allemaal op onze site: http://www.mtbteamlangdorp.besennevb wrote:wou juist juist ook poste om te zeggen dat er heel wat kiekjes zijn geschote, en dat ik hoop dat ze snel op de site komen.
Of was da allemaal volk die niks mee MTb team langdorp te maken hadden??
Alvast bedankt voor de foto's Tom
PS: Er staan enkele fotos tussen van mij en mijn ploegmaats, kan ik die via jou bekomen, kan deze ni opslaan he (flash)
We zijn ze nog aan het verwerken.
Moest je interesse hebben in een full resolution foto, PM me maar de details (reeks, stuurbordnr) en ik zal eens kijken wat ik heb.