4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Doobie
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage

Post by Doobie »

Speedy Biker wrote:Ga een "nieuwe" poging ondernemen om na Ardennes Open Blue in Verviers, wat voor mij een persoonlijk dieptepunt was :roll: (volledig geparkeerd na 68km en 2150HM, dus dat was nog een kleine 40km te gaan en nog 1000HM) terug een marathon wedstrijd tot een goed einde te brengen.

Ben na Verviers voor de eerste maal naar een sportarts geweest. =D>
CONCLUSIE: te veel en vooral te zwaar getraind na een val eind april. Met als gevolg volledig verzuurde spieren, lactaatmetingen die hoger pieken dan de Mont Blanc en daarbij een ferritine van minder dan 60. #-o en helemaal geen spoor meer van rode bloedcellen

Dus na een "platte" rustperiode (op aanraden van arts) mss terug even de illusie scheppen voor mezelf dat het wel beter zal gaan in Houffa.

Zal mn wedstrijd volledig in dienst rijden voor onze kopman aka modderfreakske! :lol:

Met de tot nu 4 ingeschreven Brigandsbikers zal het wel wer dikke fun worden onderweg!

tot zondag guys
Peter
Rij je marathon uit net onder je overslagpols & dat zal lukken! + Veel drinken & ieder uur iets eten.

Succes =D>
rockrider
Mountainbiker

houffamarathon

Post by rockrider »

Hey iedereen,

net terug van de cristalp in zwitserland, iets vroeger dan verwacht terug. Daarom zou ik morgen nog de houffa willen rijden, maar probleem is dat ik niet tijdig meer kan inschrijven. Ik zou morgen pas kunnen komen....
Zijn er mensen die nog vertrekken vandaag en wel nog aan een inschrijving voor mij zouden kunnen geraken ?

Ik zou de 90 willen doen ( na vorige week een zware inspanning in de zwitserse alpen).

Wie dit ziet zitten (ik betaal morgen zeker en vast !!!!), die kan mij gerust nog een belletje geven. Of als ze iemand kennen die ginds al zit ?

0494/27.37.10

Alvast bedankt
vele groetjes

Steven
Sjarel
Mountainbiker

Post by Sjarel »

Rockrider,

Bel de organisatie op 0476/677319. Ze leggen dan een inschrijving opzij en je kan die zondagochtend betalen.
Ze hebben wel liefst dat je je zondagochtend vroeg komt inschrijven: 7u-7u30.

Ik heb net gebeld om het voor mezelf zo te regelen.

Grtz
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Juist terug van Houffa. Heb voor de 90Km gekozen en heb daar geen moment spijt van gehad. Echt dit is de mooiste rit die ik dit jaar in België heb gereden.
De organisatie was nagenoeg perfect op één enkel puntje na.

Bij de finish was het een chaos van jewelste.
Iedereen diende dit punt te kruisen om te douchen, drinken te halen, foto's afhalen, inleveren chips, EHBO.... Ik ben daardoor net zoals vele het meteen na de rit afgebolt.

Voor de rest wil ik deze zeker nog eens rijden maar de 120 dan.
=D> =D> =D> =D> =D>
tristan2
Mountainbiker

Post by tristan2 »

waar kan je de uitslag vinden van deze rit?
Heb mee gereden aan de 60km
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

sven1 wrote:waar kan je de uitslag vinden van deze rit?
Heb mee gereden aan de 60km
normaal op chronorace.be, maar t staat er in elk geval nog niet op :-? :wink:
tristan2
Mountainbiker

Post by tristan2 »

komt die er vandaag nog op?
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

sven1 wrote:komt die er vandaag nog op?
don't know, normaalgezien staat ie er vrij snel op
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker

Post by Dieter ex Mx-er »

@ K10tje ook meegereden? :-D
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

wel ik heb ook deel genomen aan de 60 km en was 266 ste,kon je bekijken waar ze drank verkochten in de sporthal :-D
wel ik weet dat het er zeker vanavond of morgen op staat www.conorace.be
grts
Post Reply