schoot er der ene in men wiel en mijn derrie afgebroken
25&26/08/07 sixxxx race en flanderscup langdorp
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- portugeesje
- Mountainbiker
Post by portugeesje »
heb me kunnen amuseren in de afdaling, vooral die met de putten na de lange klim, volle vaart naar beneden
maar zal nog veel moeten trainen
was wel spijtig dat de vierde ronde niet meer gereden mocht worden.
maar anders zou het te lang kunnen duren voor de elite kan starten.
ik ben toch content voor de eerste race en heb me goed geamuseerd.
grtz manuel
maar zal nog veel moeten trainen
grtz manuel
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Bon dia,portugeesje wrote:heb me kunnen amuseren in de afdaling, vooral die met de putten na de lange klim, volle vaart naar beneden![]()
![]()
maar zal nog veel moeten trainen![]()
![]()
grtz manuel
Ik ga in de winter in de Portugese Serra's van Cabaceira's trainen!
Superzwaar parcours en er wordt serieus gevlamd,portugeesje wrote:heb me kunnen amuseren in de afdaling, vooral die met de putten na de lange klim, volle vaart naar beneden![]()
![]()
maar zal nog veel moeten trainen![]()
![]()
grtz manuel
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Mss heb je gevoelsmatig 5 snelle ronden gereden? Wat jij ervan vond is toch belangrijker? 
-
Vlammer
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd
Schitterend Parcours!
Alleen had ik dikke pech!
Goed weg bij de start, na de eerste beklimming als 4e kunnen afdraaien.
In de loop van de 1e ronde kwam ik aan kop(bij de fun b), ik dacht super, nu nog hier blijven tot na de 4de ronde. Pfff.
Maar ja, op de beklimming waar de bevoorrading was blokkeerde mijn voorderrie en ik kon niet meer trappen.
Na veel gevloek kwam iemand mij helpen, ik denk van de organisatie, bij deze hartelijk bedankt.
Nu ja, de vogels waren al gaan vliegen en ik maar mijn best doen.
Na wat opschuiven zag ik de "zon" toch weer opkomen maar in de laatste ronde (ongeveer aan de slagbomen van de trein) weeral van hetzelfde.
Ik dacht lopen hé maar ja dat was ik al snel beu. Ik heb mij voorderrie dan maar een slag verkocht en ja hoor, het kwam weer goed.
Hoeveelste ik nu aankwam weet ik niet maar ja na de finish had ik daar natuurlijk geen interesse in.
Zo zie je dat ondanks een super parcours en een super gevoel het toch nog verkeerd kan aflopen...
Alleen had ik dikke pech!
Goed weg bij de start, na de eerste beklimming als 4e kunnen afdraaien.
In de loop van de 1e ronde kwam ik aan kop(bij de fun b), ik dacht super, nu nog hier blijven tot na de 4de ronde. Pfff.
Maar ja, op de beklimming waar de bevoorrading was blokkeerde mijn voorderrie en ik kon niet meer trappen.
Na veel gevloek kwam iemand mij helpen, ik denk van de organisatie, bij deze hartelijk bedankt.
Nu ja, de vogels waren al gaan vliegen en ik maar mijn best doen.
Na wat opschuiven zag ik de "zon" toch weer opkomen maar in de laatste ronde (ongeveer aan de slagbomen van de trein) weeral van hetzelfde.
Ik dacht lopen hé maar ja dat was ik al snel beu. Ik heb mij voorderrie dan maar een slag verkocht en ja hoor, het kwam weer goed.
Hoeveelste ik nu aankwam weet ik niet maar ja na de finish had ik daar natuurlijk geen interesse in.
Zo zie je dat ondanks een super parcours en een super gevoel het toch nog verkeerd kan aflopen...
- portugeesje
- Mountainbiker
Post by portugeesje »
ik ben aant wachten tot de uitslagen online komen
toen ik mijn nr ging inleveren hadden ze daar de uitslagen nog niet.
@ dirty two: als je gedubbeld werd door een rijder met een wit nummerbordje dan heb je 'maar' 3 rondjes + opwarmingsronde gereden.
grtz manuel
toen ik mijn nr ging inleveren hadden ze daar de uitslagen nog niet.
@ dirty two: als je gedubbeld werd door een rijder met een wit nummerbordje dan heb je 'maar' 3 rondjes + opwarmingsronde gereden.
grtz manuel
-
the oakley man
- Mountainbiker