delira, alles shimano deore, rockshox vork (650 euro)

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

rally wrote:ja, maar deze fiets is een heel stuk minder afgemonteerd dan de originele Cube Acid. Het is idd gewone deore, gewone v-breaks, ook een suntour vork als ik mij niet vergis, ....
Ja maar zo'n Acid kost +700€ terwijl TS praat over 500€ dus lijkt mij die Cube geen slechte keuze.

Een heel pak beter dan die Eurofair prullen....
rally
Mountainbiker

Post by rally »

kawa wrote:Ja maar zo'n Acid kost +700€ terwijl TS praat over 500€ dus lijkt mij die Cube geen slechte keuze.
Idd, wou er gewoon even op wijzen dat de kader acid is maar de afmontage eerder die van de cube analog. Maar idd voor dat geld nie slecht.
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

http://bike-discount.de/shop/k95/a2629/ ... _2006.html
Wel een overjaars model maar mij lijkt dit toch meer waar voor je geld
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

xkwizit wrote:http://bike-discount.de/shop/k95/a2629/ ... _2006.html
Wel een overjaars model maar mij lijkt dit toch meer waar voor je geld

Inderdaad, beter ga je niet rap vinden.
fritzzzz
Mountainbiker

delira: shimano deore 650 euro

Post by fritzzzz »

is deze fiets goed?

delira, alles van shimano deore.

http://www.dexterssport.be/webpaginas/promoties.htm

--> de rood zwarte...
650 euro...
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Vork is misschien wat minder maar 't is een full deore fiets en je kan kopen bij een LBS met service en de prijs is wel in orde vind ik. Het overwegen waard, maar die pedalen moet je er gratis bijkrijgen, net als een kmteller, ...
(ik heb destijds meer moeten geven voor mijn eerste full deore fiets)

Mijn schoonbroer rijdt ook met een Delira kader en ik vind dat toch ook een ferm fietske.
Delira wordt verkocht door Dexters, Lievens en ?
fritzzzz
Mountainbiker

Post by fritzzzz »

ik heb hem gekocht en deze fiets is wel goed ja. Beter als mijn vorige maar die ahd al geen vork met vering dus... :d
charlie2000
Mountainbiker

Post by charlie2000 »

koop geen fietsen bij eurofair! over die ander internet winkels wil ik mij ni uitspreken maar ik heb mij laten vangen bij eurofair en zit nu met een gebroken kader en ze leggen de schuld bij mij --> geen terugbetaling!

De sevice trekt op niks! ze worden foutief samengesteld. ik had de juiste kaderkeuze gemaakt maar als ze daar dan een te korte zadelpen op monteren dan heeft de kaderkeuze geen nut meer!
Moosbiegel
Mountainbiker

Delira mtb

Post by Moosbiegel »

hoi ! Ben pas geregistreerd en kom is ff piepen he, nu als vraag over die delira fiets nix as goei complimenten van mij ik heb mij in jan. 07 gelijk met m'n pa zo ene aangeschaft. supper fietske gewoon. ben dus eigelijk ma ene beginner ma hij volstaat enorm valt kei goe mee. voor de rest van de winkel; ele goeie service na verkoop en onderhoud is goed bij prijs. we hebben tot nu toe een 1100 en iets Km er op zitten en zijn aan een gemiddeld gekomen van 20 ongeveer voor ons valt da goe mee ma da zegt ni veel eh ma we probere zoveel mogelijk bos en veld te zoeken. Voila bij deze m'n eerste post. voor eventuele vragen over m'n fiets enzo shout! :P en alle andere opmerkingen zijn altijd welkom ! Greets
TimBo
Mountainbiker

Post by TimBo »

Even een tip. Ga eens kijken bij Bollen in Diepenbeek. Ikzelf heb er een trek 6300 disc gekocht voor 650€. Hij had er nog een trek staan die van 850€ weg mocht voor 650€. Denk wel dat je dar u keuze gaat vinden.

Grtz

TimBo
Post Reply