23/09/07 Minimeeting Hechtel third editon
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ik ga toch vervoer henne en terug proberen te zoeken
tis echt wel een eind en heb vandaag de tt gereden die ook wel de moeite was en de meeting gaat wel maar 30 km zijn maar met meer klimmen en dalen dus zwaarder.
bedank voor het meegaan met de mtb tot hechtel en dan de meeting en terug (ben lee enz ge gaat er echt doorzitten maaér ge ziet maar)
grtz
tis echt wel een eind en heb vandaag de tt gereden die ook wel de moeite was en de meeting gaat wel maar 30 km zijn maar met meer klimmen en dalen dus zwaarder.
bedank voor het meegaan met de mtb tot hechtel en dan de meeting en terug (ben lee enz ge gaat er echt doorzitten maaér ge ziet maar)
grtz
- Hanzel
- Mountainbiker
Die 3 foto's zijn inderdaad de achterkant van de Kabouterkesberg. Hier een rondje van ca. 700 meter is mijn vast trainingsparcours, 1.5 uur omhoog en omlaag, prima training.
Wel oppassen op die afdaling, mijne maat is vorige week tegen 35 per uur tegen de linkerboom op foto 3 geknald. Gevolg: direct naar spoed in Overpelt, luxatie aan de schouder (sleutelbeen-achterkantschouderblad gewricht naar de knoppen, banden afgescheurd). Is ondertussen al geopereerd, 6 maanden revalidatie!
Ik denk dat ik ook naar de meeting kom, geboren en getogen Hechtelaar (al bijna 31 jaar) en heb als kleine paljas met m'n crossfietske de Hechtelse bossen al onveilig gemaakt. Ben wel benieuwd naar paadjes die ik niet ken en nog meer bikende Hechtelaars.
Hoeveelste ben ik dan op de lijst?
Wel oppassen op die afdaling, mijne maat is vorige week tegen 35 per uur tegen de linkerboom op foto 3 geknald. Gevolg: direct naar spoed in Overpelt, luxatie aan de schouder (sleutelbeen-achterkantschouderblad gewricht naar de knoppen, banden afgescheurd). Is ondertussen al geopereerd, 6 maanden revalidatie!
Ik denk dat ik ook naar de meeting kom, geboren en getogen Hechtelaar (al bijna 31 jaar) en heb als kleine paljas met m'n crossfietske de Hechtelse bossen al onveilig gemaakt. Ben wel benieuwd naar paadjes die ik niet ken en nog meer bikende Hechtelaars.
Hoeveelste ben ik dan op de lijst?
de dertiende, vul maar aan....Hanzel wrote: Hoeveelste ben ik dan op de lijst?
1) Gf biker
2) Kawa
3) Frenske
4) Nico_1977
5) Angelo
6) mtbkenzo (Waarschijnlijk, hangt af van school en vriendin )
7) Ben Lee
8]sanchez
9) Schijfrem
10) Joris
11) devil biker (komt met ben lee mee)
12) bolleke
ik ga dit jaar ook komen zal voor mij de 2 de deelname zijn
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
het is niet zeker dat ik kom, zeker als ik met de mtb naar ginder moet.
heb de dag ervoor de doop cantus van de eerste jaars bij onze jeugdbeweging (de leukste cantus van het jaar
).
als ik vervoer krijg geregeld dan, ben ik er grote kans (zeker eigenlijk ) wel bij, dus een oproep hier, als er iemand uit de omgeving met de wagen rijd naar ginder en me wilt oppikken en afzetten laat maar een pbke achter
grtz
heb de dag ervoor de doop cantus van de eerste jaars bij onze jeugdbeweging (de leukste cantus van het jaar
als ik vervoer krijg geregeld dan, ben ik er grote kans (zeker eigenlijk ) wel bij, dus een oproep hier, als er iemand uit de omgeving met de wagen rijd naar ginder en me wilt oppikken en afzetten laat maar een pbke achter
grtz
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
1) Gf biker
2) Kawa
3) Frenske
4) Nico_1977
5) Angelo
7) Ben Lee
8]sanchez
9) Schijfrem
10) Joris
12) bolleke
13) Hanzel
14) Triple Powered (the man who broke his sleutelbeen @ SBP)
2) Kawa
3) Frenske
4) Nico_1977
5) Angelo
7) Ben Lee
8]sanchez
9) Schijfrem
10) Joris
12) bolleke
13) Hanzel
14) Triple Powered (the man who broke his sleutelbeen @ SBP)
- MTBart
- Mountainbiker
Jawadde, mannen bereid jullie maar voor, dit is echt een tochtje om vingers van af te likken en zwaar genoeg, zeker de fit-o-meter en het bosveld! Verwacht geen ellenlange beklimmingen maar constant draaien, keren, bergje op, bergje af en het losse, droge duinenzand maakt het allemaal nog net iets zwaarder.
Toch nog enkele paadjes gedaan die ik niet kende en na de single track de no track ook ontdekt
Kawa en Frenske

Toch nog enkele paadjes gedaan die ik niet kende en na de single track de no track ook ontdekt
Kawa en Frenske