Toertocht Beert zondag 26/08/2007

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bogaarden
Mountainbiker

Post by bogaarden »

Ook dit jaar rijden we over het crosparcour van Kester. Dus dit betekent enkele steile afdalingen

Tot zondag
steffer
Mountainbiker

Post by steffer »

Het was verleden jaar inderdaad dik in orde, tot zondag dus...
Pitstopbikers
bogaarden
Mountainbiker

Post by bogaarden »

tweer zal goed zijn, dus niet twijfelen en zeker komen hé. We hebben ons best gedaan zelle.

Als zeg ik het zelf - de toer is nog verbeterd tegenover verleden jaar met nog meer privé - stukken
Haberdasher28
Mountainbiker

Post by Haberdasher28 »

Den deze komt ook af...

verleden jaar niet meegedaan, maar dit jaar zijn we erbij. Ne keer op tijd in bed.. Ik kijk er al naar uit als voorbereiding op Pareltocht in Gooik.

En niet te vergeten bikers: Maandag nog ambiance in Beert hé! Zotte Maandagfuif!!! :drunk:
Odysseus
Mountainbiker

Post by Odysseus »

gevarieerd en technisch parcours.
de stroken asfalt waren welgekomen om te recuperen van de stukken veld, de mooie maar technische passages door het bos, ondanks de palletten toch enkele keren moeten afstappen en dan nog de kesterheide
goeie bepijling en ruime bevoorrading met verse appels en peren, degelijke afspuitsatnd
Een pluim voor degene die de douchewagen
(trouwens perfekt in orde) zo netjes hield
Fides
Mountainbiker

Beert

Post by Fides »

Prachtig parcours, zeer gevarieerd en super technisch. Echt iets voor de echte mountainbiker!

Perfect uitgepijld en ook de bevoorrading was dik in orde met sportdrank en zelfs energy gels!

Ik ben wel ne keer gevallen met een bloedende snijwonde als resultaat, maar toekomen in de tent met een arm vol bloed is wel lekker stoer natuurlijk, gelukkig kon de gratis Leffe de pijn verzachten.. ;-)

Een super geslaagde TT dus!

Doe zo voort mannen!
Post Reply