25&26/08/07 sixxxx race en flanderscup langdorp
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Net ook al eens parkoer voor Sixx Race gaan verkennen. Echt schitterend parkoer. Technische klimmekes en afdalingen, goede ondergrond... Gevaarlijkste stuk vind ik uiteindelijk nog het stuk naast het spoor aan het einde van de ronde, redelijk tricky met zomerbanden vind ik. Maar goed, morgen voor echt 
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Proficiat aan de organisatoren, erg mooi parcours, duidelijk bewijs dat het WEL kan in Vlaanderen!
- portugeesje
- Mountainbiker
Post by portugeesje »
ik heb nog een vraagske.
mag je in de funklasse als je lek rijdt je band herstellen met zo van die speciale spuitbussen op het circuit of moet dit in de matteriaalpost gebeuren?
grtz manuel
mag je in de funklasse als je lek rijdt je band herstellen met zo van die speciale spuitbussen op het circuit of moet dit in de matteriaalpost gebeuren?
grtz manuel
wou juist juist ook poste om te zeggen dat er heel wat kiekjes zijn geschote, en dat ik hoop dat ze snel op de site komen.
Of was da allemaal volk die niks mee MTb team langdorp te maken hadden??
Alvast bedankt voor de foto's Tom
PS: Er staan enkele fotos tussen van mij en mijn ploegmaats, kan ik die via jou bekomen, kan deze ni opslaan he (flash)
Of was da allemaal volk die niks mee MTb team langdorp te maken hadden??
Alvast bedankt voor de foto's Tom
PS: Er staan enkele fotos tussen van mij en mijn ploegmaats, kan ik die via jou bekomen, kan deze ni opslaan he (flash)