4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- TRAPPELEROS
- Mountainbiker
Post by TRAPPELEROS »
Hahaaaaaaa
wij zijn ook met een 4 tal Trappeleros ingeschreven !! Als ik onze Frank mag geloven gaat het dit weekend mooi weer worden. Een reden te meer om naar Houffalize af te zakken. 
-
taupiesj van dzoarlinge
- Mountainbiker
Post by taupiesj van dzoarlinge »
de skieve ljupers zenden twee man af naar houffalize.
Franky D en asterix, go for it.
Franky D en asterix, go for it.
vooraan vind ik die geax barro marathon niet goed wegens slechte zijdelingse grip, twee bar voor iemand van 72 kg is mss nogal veel, ik weeg er bijna 80 en steek net geen 2 barG-love wrote:Hallo,
dit wordt mijn vuurdoop in Houffalize (90km),
Is de GEAX Barro Marathon Tubeless met 2kg druk voor een persoon van 72kg een goede keuze of raden jullie dit af en waarom.
Merci en tot zondag
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Hallo,Darko wrote:Is er bij deze marathon ook een tijdslimiet die bepaald wanneer je ten laatste binnen moet zijn om nog in het klassement opgenomen te worden?
Als je in Verviers 2 weken geleden onder de 12km/u gemiddeld reed werd je niet meer in de einduitslag opgenomen.
Ja ook in houffa is er een tijdslimiet staat op de site ,maar het is wel ruimer dan in vervier......en houffa is ook zo lastig parcour niet....
Groetjes
de buddybikers zakken ook met zo5 man af 2 voor de 90km en 3 voor de 60 km .....
allemaal een fijne mooie zomerdag en veel succes enne zonder kleerscheuren uitrijden....
Sportieve groeten en tt morgen...µ
Gunther
- Transalp
- Mountainbiker
Zie in onderstaande document bij puntje 3:Darko wrote:Is er bij deze marathon ook een tijdslimiet die bepaald wanneer je ten laatste binnen moet zijn om nog in het klassement opgenomen te worden?
Als je in Verviers 2 weken geleden onder de 12km/u gemiddeld reed werd je niet meer in de einduitslag opgenomen.
http://www.houffamarathon.be/website2/I ... rt2007.pdf
-
Bulkie
- Mountainbiker
COOL!jervanheg wrote:Hopelijk droogt het ginder nog goed op dat het een beetje plezant is voor biker en vooral voor de bike.
Vandaag heeft het hier (in Houffa) omzeggens de ganse dag gemiezerd.... als er doorsteekjes doorheen beekjes zijn, zullen het DIEPE zijn (de Ourthe staat nu 25 cm hoger dan tijdens "normale" zomers).
- Doobie
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage
Den Doobie is ook van de partij
Straks vertrekkken naar Houffalize bij mijn maten die er al zijn.
Leg maar modderbanden hebben ze mij laten weten. (Persoonlijk ga ik voor de Noby Nick 2.25 voor & achter 1.8 )
Zijhebben deze ochtend het parcours al es gechecked... & 't is vettttttttttttig.
Wie is er nog aan het stressen (gezonde stress dan wel hé) ???
Vele sportieve groeten aan iedereen & Bike ze morgen hé mannen
Tot op den après

Straks vertrekkken naar Houffalize bij mijn maten die er al zijn.
Leg maar modderbanden hebben ze mij laten weten. (Persoonlijk ga ik voor de Noby Nick 2.25 voor & achter 1.8 )
Zijhebben deze ochtend het parcours al es gechecked... & 't is vettttttttttttig.
Wie is er nog aan het stressen (gezonde stress dan wel hé) ???
Vele sportieve groeten aan iedereen & Bike ze morgen hé mannen
Tot op den après
- Fre C
- Mountainbiker
Ja ook in houffa is er een tijdslimiet staat op de site ,maar het is wel ruimer dan in vervier......en houffa is ook zo lastig parcour niet....
Groetjes
de buddybikers zakken ook met zo5 man af 2 voor de 90km en 3 voor de 60 km .....
allemaal een fijne mooie zomerdag en veel succes enne zonder kleerscheuren uitrijden....
Gunther[/quote]
Gunther
3 (Edith start in principe ook met haar blessures) voor de 90 en 3 voor de 60. En wellicht een vierde voor de 90 (Peter Haenebalcke).
Groetjes
Gunther[/quote]
Gunther
3 (Edith start in principe ook met haar blessures) voor de 90 en 3 voor de 60. En wellicht een vierde voor de 90 (Peter Haenebalcke).