Dilsen-Stokkem en omstreken.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

K2-er wrote:
maurice wrote:Jammer, ik zit zondag in Chaud-Fontaine met Nico Vinck. Mss iemand zin om mee te downhillen?
als je mij een downhillbakkie uitleent geen probleem :bounce:
En ik film al uw craches en koprollen :bounce: :bounce: :bounce: :wink:
Tovaco
Mountainbiker

Post by Tovaco »

Hoi mannen,

Ik wou gewoon even checken of jullie af en toe nog samen rijden in de streek van As.

Even voorstellen: ben Tom, 30 jaar en net verhuisd van Nieuwrode (Aarschot) naar Niel-bij-As. Ik ken de streek absoluut niet en zou dus graag een paar toffe gidsen vinden om de tofste paadjes te ontdekken.

Wat MTB betreft ben ik geen laagvlieger (ook geen hoogvlieger). Ik ben een drietal jaar terug beginnen biken maar heb vanaf de zomer 2006 een beetje stil gelegen wegens ziekte en bouw van een huis. De laatste 2 maanden heb ik weer wat gereden.

Ik fiets niet voor de prestaties maar voor de ontspanning en een terrasje tussendoor of nadien moet absoluut kunnen.

Is er iemand (hoe meer hoe liever) die in de weekends en in de zomer op weekavonden de Limburgse bossen met mij wil doorkruisen? Laat dan maar iets weten!

Groeten
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Join the club! Ik rij regelmatig met Angelo, Endorfin en K2-er in deze streek. Meestal op zondagvoormiddag en door ook nog wel eens na 18u (voor zolang het nog licht blijft).
Nu zondag kan ik toevallig niet maar ergens volgende week op een avond moet wel lukken. 't Hangt ook van de weergoden af. Ik zal je een pb sturen als we gaan. Zal dinsdag of woensdagavond zijn.
Tot volgende week misschien! :wink:
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Tovaco wrote: Ik fiets niet voor de prestaties maar voor de ontspanning en een terrasje tussendoor of nadien moet absoluut kunnen.
Groeten
Een man naar mijn hart. :wink:
Tovaco
Mountainbiker

Post by Tovaco »

Tof! Probeer nu (nog) tweemaal in de week te gaan rijden maar door het werk (of door gebrek aan gezelschap) lukt dat niet altijd...

Ben van plan om morgennamiddag eens de Bloso-route van Genk te proberen. Aangezien die (normaal gezien) afgepijld is, heb ik niet veel streekkennis nodig om niet verloren te rijden... :wink: Gezelschap is uiteraard altijd welkom! En aangezien het mooi weer belooft te worden, is een terraske niet uitgesloten Angelo 8)
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Tovaco wrote:
Ben van plan om morgennamiddag eens de Bloso-route van Genk te proberen. Aangezien die (normaal gezien) afgepijld is, heb ik niet veel streekkennis nodig om niet verloren te rijden... :wink: Gezelschap is uiteraard altijd welkom! En aangezien het mooi weer belooft te worden, is een terraske niet uitgesloten Angelo 8)
Indien je de bloso-route gaat fietsen, kan ik je alleen maar aanraden om direct een terraske te gaan opzoeken. Die route is echt -en sorry voor mijn uitdrukking- retesaai.

Ik wil gerust eens met je afspreken, zodat we samen met eventueel suske en k2-er hier gaan biken. Je zult er in iedergeval geen spijt van krijgen.

Ps Zondagmiddag ( om half 2) gaan we naar Heerlen. Das pas een parcour.

Tot een van dees
Tovaco
Mountainbiker

Post by Tovaco »

Dat had ik ook al gelezen, maar goed: een beetje conditie opdoen om met jullie getrainde coureurs mee te kunnen kan nooit kwaad he... En ik leer misschien mijn nieuwe streek wat beter kennen...

Zondag zal waarschijnlijk niet lukken want als het mooi weer is, zit ik waarschijnlijk op de moto dan (so many hobbies and so little time...). Als de moto zondag niks word, ga ik misschien wel mee naar Heerlen.

BTW: wat is jullie tempo? Want zoals al aangegeven ben ik absoluut geen racer en ik wil jullie uiteraard ook niet teveel ophouden!
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Tovaco wrote: BTW: wat is jullie tempo? Want zoals al aangegeven ben ik absoluut geen racer en ik wil jullie uiteraard ook niet teveel ophouden!
Bij mij komt plezier boven resultaat. Tis daarom ook dat ik gene kilometerteller op mijne bike heb staan. Wat ik wel toegeef, hoe technischer hoe liever ik het heb. Voor mij geen veldwegen van 3 meter aub. Tis daarom ook dat je mij/ons meestal op de singletracks weet te vinden.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Woensdagavond wil ik wel gaan fietsen. 't Wordt mooi weer! Angelo, 17u45 Beau Sejour (Brug oude kanaal in Lanklaar)? Tovaco, kom jij ook tot daar? We kunnen eventueel passeren langs de parking aan camping Sparrendal onder aan de berg in Lanklaar (daar waar ze die flitspalen een tijdje geleden hebben geplaatst). Daar kunnen we ook afspreken rond 18u.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Misschien dat dat gaat lukken. Ik laat tijdig iets weten
Post Reply