Er zijn fietsknooppunten in de buurt. heb niet dadelijk de kaart erbij maar zal proberen de knooppunten nog te posten.
Wat ook een optie is, je vrouw kan even naar "koersel kapelleke" rijden terwijl je de TT doet.
Dit is zo'n 7km enkel vanaf de start, door het militair domein op een aangelegd fietspad. Dit is wel niet bepijld of genummerd maar je moet gewoon het fietspad volgen.
25/08 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
25/8 hechtel
dankjewel normaal rijdt die ook zo'n 3O a 4O km maar als er een knooppunt is zal ze haar plan wel trekken hebben trouwens de fietskaart van limburg tot zaterdag en hopelijk met mooi weer
- Frenske
- Mountainbiker
Re: 25/8 hechtel
En als het weer wat minder is, is er nog altijd den après. Is het altijd zeer geslaagd na den TT in Hechtel.petruske wrote:dankjewel normaal rijdt die ook zo'n 3O a 4O km maar als er een knooppunt is zal ze haar plan wel trekken hebben trouwens de fietskaart van limburg tot zaterdag en hopelijk met mooi weer
Kawa en ik zullen hier zeker aanwezig zijn.
We gaan idd niet meer richting wijchmaal , rijden eerst door bosveld richting kamperbaan , extra stukje in de kamert , verbindingsstuk naar eksel , dan richting winner en dan terug via de kamert en bosveld ...Franske_01 wrote:nieuw parcours? Gaan we niet meer richting wijchmaal? Waar dan richting Leopoldsburg...?
Je zal zien , parkoer is veel spectaculairder als de vorige jaren op de TT's van hechtel of eksel ...
Ben gisteren bij het verkennen trouwens als serieus tegen de dek gegaan (ff niet aant opletten) , hopelijk morgen al terug wat gerecupereerd om te gaan pijlen en de kantine in orde te zetten (voor die befaamde aprés van frenske!)
tot zaterdag ,
de doorzetters
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
de kans is er dat ik er ook ben
zal mijn mtb.be t-schirt aan doen (kom met sportyboy trouwens)
zal mijn mtb.be t-schirt aan doen (kom met sportyboy trouwens)
Re: 25/8 hechtel
Sorry, maar ik vind mijn kaart niet....petruske wrote:dankjewel normaal rijdt die ook zo'n 3O a 4O km maar als er een knooppunt is zal ze haar plan wel trekken hebben trouwens de fietskaart van limburg tot zaterdag en hopelijk met mooi weer
Maar een aansluiting op het routenetwerk is makkelijk vanaf de start te vinden.
Je gaat gewoon de straat uit, kruispuntje recht over richting grote baan, dan links en aan het rond punt rechts volgen, zo kom je vanzelf op het routenetwerk.
- devil biker
- Mountainbiker