Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Ik had ook voor die M gegaan! Veel speelser!
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

nu maakt ge mijne kop idd echt wel zotter

lengte = 1m83

binnenbeenlengte = 0,84 m

nog steeds van die mening? :-? :wink:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Volgens Peter vorig jaar vallen de frames kleiner uit. Toen ik vertelde dat ik 1m72 was zei hij nog dat een L mss niet slecht voor me zou zijn. Ik heb op een L gereden, maar dat was me toch te groot en na opmeten van mijn lichaamsmaten bleek ik toch op een M uit te komen. Heb je je lichaamsmaten dan niet opgegeven bij de bestelling? Dan is er toch niks om over te twijfelen? Ik blijf er bij dat je met 1m83 best een L neemt. Je bent van Zonhoven... rij eens tot in Heerlen en probeer eens een M en een L. Dan kan je voor 25 euro een hele dag rondtoeren.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

nicolasdb wrote:nu maakt ge mijne kop idd echt wel zotter

lengte = 1m83

binnenbeenlengte = 0,84 m

nog steeds van die mening? :-? :wink:
1m83 is natuurlijk weer groter dan 1m80, denk dat je met L een goede keuze hebt
ParaDoXke
Mountainbiker

Post by ParaDoXke »

Ik heb een Nerve RC besteld, en voor mijn 1m82 was een m het beste zei peter...
loe
Mountainbiker

Post by loe »

hoi :)

heb verleden week en CF6.0 besteld en met m'n 1.84m zie de het "bike positionig system" me dat ik een M nodig had...

zal hopelijk wel kloppen!

grtz,
k
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

SusXT wrote:Volgens Peter vorig jaar vallen de frames kleiner uit. Toen ik vertelde dat ik 1m72 was zei hij nog dat een L mss niet slecht voor me zou zijn. Ik heb op een L gereden, maar dat was me toch te groot en na opmeten van mijn lichaamsmaten bleek ik toch op een M uit te komen. Heb je je lichaamsmaten dan niet opgegeven bij de bestelling? Dan is er toch niks om over te twijfelen? Ik blijf er bij dat je met 1m83 best een L neemt. Je bent van Zonhoven... rij eens tot in Heerlen en probeer eens een M en een L. Dan kan je voor 25 euro een hele dag rondtoeren.
@SusXT, heb jij het dan wel over dezelfde Peter als ie jou een L durft voorstellen. Zelfs die M lijkt me dan voor jou te groot. Ofwel komt bij Canyon enkel de kwantiteit van de verkoop en de verkoopcijfers op de eerste plaats en niet het geven van correcte informatie naar de kopers ! :-?
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Yep, dezelfde Peter. Ik blijf het raar vinden, maar als het bike positioning system jullie een M aangeeft dan vertrouw daar maar op. :wink:
loe
Mountainbiker

Post by loe »

:lol:

tsja alleszins liever te klein dan te groot :)
hds
Mountainbiker

Post by hds »

Ben 1m83, heb canyon nerve rc9.0, het positiesysteem raadde me in "sportieve" rijstijl een M en in "comfortabele" rijstijl een L, heb een L besteld en heb geen probleem, is goed bestuurbaar, zit niet echt racy maar dat is ook niet nodig als je geen wedstrijden/chrono's fietst.
Post Reply