GT zaskar le
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Rubbers zijn er af nu,staat veel mooier
@zaskar 72 ; Ik weet dat het een 'LE' is omdat ik hem origineel heb gekocht als een LE de stickerset die erop de foto ophangt is er 1 van een gewone.
Polished en vernissen gaat zomaar niet,dat hecht niet 100% Dan bladerd uw vernis af . + dat het effect weg is ook.
Ik heb hem eigelijk laten spuiten omdat ik dat gepolijst frame beu was en zoals iemand daar zei,ik origineel wou zijn en mijn bike wil zoals ik hem wil en graag zie.
Paintjob gedaan door www.indigo.be en dan vragen naar Angel,alles is mogelijk
@zaskar 72 ; Ik weet dat het een 'LE' is omdat ik hem origineel heb gekocht als een LE de stickerset die erop de foto ophangt is er 1 van een gewone.
Polished en vernissen gaat zomaar niet,dat hecht niet 100% Dan bladerd uw vernis af . + dat het effect weg is ook.
Ik heb hem eigelijk laten spuiten omdat ik dat gepolijst frame beu was en zoals iemand daar zei,ik origineel wou zijn en mijn bike wil zoals ik hem wil en graag zie.
Paintjob gedaan door www.indigo.be en dan vragen naar Angel,alles is mogelijk
haha,
ik dacht het wel dat het bij indigo gedaan was,
ik zie het aan de fijn letterkes op uw frame, der is maar 1 bedrijf dat zo fijn spuit... de rest kleeft al die kleine letters omdat het volgens hun onbegonnen werk is...
keb het al gezegd der zit nen krak bij indigo die alles kan...
ik heb er al werk van gezien da nie normaal is tot airbrush toe spuit die gast op fietsen en moto's...
nogmaals originaliteit haalt het van standaard frames
+2 ist nu
ik dacht het wel dat het bij indigo gedaan was,
ik zie het aan de fijn letterkes op uw frame, der is maar 1 bedrijf dat zo fijn spuit... de rest kleeft al die kleine letters omdat het volgens hun onbegonnen werk is...
keb het al gezegd der zit nen krak bij indigo die alles kan...
ik heb er al werk van gezien da nie normaal is tot airbrush toe spuit die gast op fietsen en moto's...
nogmaals originaliteit haalt het van standaard frames
+2 ist nu
interessante discussie laten we verer doen...g6reke wrote:Heeft aparte zadelpenklem.
Heb het frame zelf nieuw gekocht als een zaskar LE dus in principe zal het een originele moeten zijn.
Welk jaar kocht je hem aan, bouwjaar ?
Heb je een factuur waar LE opstaat?
Ik heb ook een LE gekocht ( met de LE stikkers op
Misschien is het zo dat de bouwjaren verschillen dat die van u bijvoorbeeld 1j ouder is en dat dat toen nog met aparte klem was en daarna bij mij met een vaste dan zijn ze idd beide LE.
Kijk dat ik nu nen echte LE heb of ne gewone het is en blijft ne ZASKAR das een machien da ni verslijt en das wat ik wou als GT freak.
Willen we is onderzoeken hoe het nu eigelijk zit? Ik weet niet zo direct waar te beginnen maar desnoods zenden we foto's van onze bike's naar de Gary zelf die zal het wel weten zekers!?
Misschien zien weelkaar wel is op een TT en dan kunnen we is vergelijken want ik zie nog een verschil aan het frame. Is het een 18" zoals die van mij?