hallo ,ik en mjn vrouwtje (allebei fervente bikers )dromen al een tijdje van een boottochtje
nu onze vraag ? zijn er soms bikers die een boot hebben om ons eens mee te nemen voor een dagje ?
boottochtje
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Wij hebben een aantal jaren geleden es een boottocht gedaan in het Gentse (zal denk ik wel de Leie geweest zijn). Kan op de naam van die firma niet meer komen... Zij verhuren er een aantal motorjachten. De huurder mag er ook zelf mee op pad. Voor een namiddag viel de prijs goed mee. Zeker als je met een groepje gaat.
Als de naam me te binnen schiet, zal ik het hier zeker posten!
- scale unlimited
- Mountainbiker
Post by scale unlimited »
'Minerva boten'...stevenvde wrote:Wij hebben een aantal jaren geleden es een boottocht gedaan in het Gentse (zal denk ik wel de Leie geweest zijn). Kan op de naam van die firma niet meer komen... Zij verhuren er een aantal motorjachten. De huurder mag er ook zelf mee op pad. Voor een namiddag viel de prijs goed mee. Zeker als je met een groepje gaat.
Vanuit het centrum van Gent kunt ge dan de Leie afvaren
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
That's the one... Dank!scale unlimited wrote:'Minerva boten'...stevenvde wrote:Wij hebben een aantal jaren geleden es een boottocht gedaan in het Gentse (zal denk ik wel de Leie geweest zijn). Kan op de naam van die firma niet meer komen... Zij verhuren er een aantal motorjachten. De huurder mag er ook zelf mee op pad. Voor een namiddag viel de prijs goed mee. Zeker als je met een groepje gaat.
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Heb ik ook al eens gedaan met de Minervaboten, een dagje erop uit en een lekker etentje nadien en..............scale unlimited wrote:'Minerva boten'...stevenvde wrote:Wij hebben een aantal jaren geleden es een boottocht gedaan in het Gentse (zal denk ik wel de Leie geweest zijn). Kan op de naam van die firma niet meer komen... Zij verhuren er een aantal motorjachten. De huurder mag er ook zelf mee op pad. Voor een namiddag viel de prijs goed mee. Zeker als je met een groepje gaat.