LMTB Trophy 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
portugeesje
Mountainbiker

Post by portugeesje »

heb mij ingeschreven via de site voor de fun I,
hoe zit het nu met de betaling, hoe moet deze gebeuren?
krijg ik nog een bevestigingsemail met betalingsgegevens of moet dit bij de eerste wedstrijd betaald worden?

grtz manuel
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Manuel de inschrijving is binnen indien je een licentie hebt moet €60, of zonder licentie €72 storten op rekening 979-9911492-37 met vermelding van naam en klasse
Superkrisser
Mountainbiker

Post by Superkrisser »

Ik rij ook wel enkele Limburg Trophy's. Wel maar met daginschrijving, dus 'k moet achteraan starten...
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Superkrisser vroeg daar zijn de eerste manche en wie weet sta je nog redelijk vooraan
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Een vraagje. Ik heb een licentie bij WBV als Masters A wielrennen. Moet ik dan ook starten bij de Masters in het MTB of kan ik starten in de Fun 1? Ik wil volgend jaar beginnen met MTB maar wil dit jaar nog een paar wedstrijdjes doen om het wielerseizoen af te sluiten en te beginnen aan het volgend seizoen. Kwestie van een klein beetje ervaring op te doen.
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

Wat is eig het verschil tussen fun 1 2 en of waar kan ik dat vinden ?
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Het verschil is de leeftijd... Fun 1 tot en met 34 jaar, Fun 2 vanaf 35jaar.
Kan je vinden bij de inschrijvingen
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

fun I is van 18 tot 34 jaar
fun II in van 35 tot 44 jaar
fun III is vanaf 45jaar
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Ik wil niet voorbarig zijn maar weet iemand iets over het parcours in Maasmechelen.
Heb daar ooit het bk voor studenten meegereden en dat was een prachtig parcours maar dat van de Flanderscup kon mij niet zo bekoren.

Laat maar horen!
jerwain
Mountainbiker

Post by jerwain »

tarzan2 wrote:Ik wil niet voorbarig zijn maar weet iemand iets over het parcours in Maasmechelen.
Heb daar ooit het bk voor studenten meegereden en dat was een prachtig parcours maar dat van de Flanderscup kon mij niet zo bekoren.

Laat maar horen!
Ik heb vorig jaar hier meegereden in de Fun I en kan spijtig genoeg dit jaar niet meedoen omdat ik dat weekend marathon ga rijden in Oberstdorf, in Zuid-Duitsland.

Het is in ieder geval niet dat van de Flanderscup aangezien dat op het Duivelsbergcircuit is en in de kalender van de LMTB als locatie voor deze wedstrijd schutterlokaal, weg naar as staat en dit dezelfde plaats als vorig jaar is.

Ik vond het toen een heel mooi parcours met een paar pittige klimmetjes en 1 mooie singletrackafdaling voor de rest mooie bospaden en een singletrack door de heide tot aan de aankomst aan het schutterslokaal.
Ik weet wel niet of het hetzelfde parcours was als het BK voor studenten toen, daar was ik niet bij :-)
Last edited by jerwain on Thu 30 Aug 2007 19:26, edited 1 time in total.
Post Reply