Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Pak dan een 2008-model. Vanaf november kan je die krijgen en 't gaat er zeker niet op achteruit. Ik hoop ook dat ze van dat geanodiseerd zwart gaan afstappen. Heb al gehoord dat het veel kuiswerk vraagt en qua uitstraling gaat er veel verloren. Op de marathon in Opoeteren zag ik een HT met een metaliczwarte lak. Die zag er veel mooier uit. Dat rode streepje kwam ook heel goed uit op dat zwart. Voor mij mogen ze er ook wat mee kleur in brengen, maar kleuren combineren kost geld, dus vrees ik er voor.
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
augustus..september..oktober..november....das nog 3.5 maand...da is nog...euhm...zeer veel nachtjes slapen...SusXT wrote:Pak dan een 2008-model. Vanaf november kan je die krijgen en 't gaat er zeker niet op achteruit. Ik hoop ook dat ze van dat geanodiseerd zwart gaan afstappen. Heb al gehoord dat het veel kuiswerk vraagt en qua uitstraling gaat er veel verloren. Op de marathon in Opoeteren zag ik een HT met een metaliczwarte lak. Die zag er veel mooier uit. Dat rode streepje kwam ook heel goed uit op dat zwart. Voor mij mogen ze er ook wat mee kleur in brengen, maar kleuren combineren kost geld, dus vrees ik er voor.
staan die vanaf november al op de site ???of moet ik de beurzen afschuimen??ik werk in het weekend dus veel beurzen zal ik niet moeten afschuimen vrees ik
Half oktober verschijnen ze op de site, maar vanaf september verschijnen er al foto's op duitse fora. Snuffel daar maar eens rond. Vanaf november/december zijn de eerste modellen leverbaar. Moet er wel bij zeggen dat de RC pas in mei leverbaar was omdat er een container frames was "verdwenen".
Je kan ook altijd vrijblijvend informeren bij Canyon zelf. Mss is er tegenover vorig jaar wat veranderd en zijn de modellen sneller leverbaar. 0031 45 5412017
Je kan ook altijd vrijblijvend informeren bij Canyon zelf. Mss is er tegenover vorig jaar wat veranderd en zijn de modellen sneller leverbaar. 0031 45 5412017
- nicolasdb
- Mountainbiker
aiaiai
ik heb me weer laten leiden door mijn gevoel...
heb net een NERVE XC 7.0 PRO besteld
onderstaande link is de L versie https://www.canyon.com/_nl/outlet/artikel.html?o=740
mijn HT versie is een L; had in de 02 bikers gelezen dat de L versie XC 7.0 nogal log aanvoelde en 'weinig wendbaar'...dus gezien de 'pro'-versie ook iets wat verschilt met de gewone 'XC' meer bepaald een fox talas ipv fox f, zou ik toch eerder voor de M gaan. kga morgen nog eens afstemmen met peter van canyon...
grootste verschillen tussen XC 7.0 en Pro XC 7.0
fox f vs fox talas
dt455 en sun ringle vs 4.1 dtswiss met 240S naven
X9 achterderrie vs X.0 achterderrie (06)
oro bianco vs avid juicy 7 (06)
is it a good deal ?
grtz
ik heb me weer laten leiden door mijn gevoel...
heb net een NERVE XC 7.0 PRO besteld
onderstaande link is de L versie https://www.canyon.com/_nl/outlet/artikel.html?o=740
mijn HT versie is een L; had in de 02 bikers gelezen dat de L versie XC 7.0 nogal log aanvoelde en 'weinig wendbaar'...dus gezien de 'pro'-versie ook iets wat verschilt met de gewone 'XC' meer bepaald een fox talas ipv fox f, zou ik toch eerder voor de M gaan. kga morgen nog eens afstemmen met peter van canyon...
grootste verschillen tussen XC 7.0 en Pro XC 7.0
fox f vs fox talas
dt455 en sun ringle vs 4.1 dtswiss met 240S naven
X9 achterderrie vs X.0 achterderrie (06)
oro bianco vs avid juicy 7 (06)
is it a good deal ?
grtz
Last edited by nicolasdb on Tue 21 Aug 2007 16:53, edited 3 times in total.