4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Online inschrijven en ter plaatse betalen.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

A d r i wrote:Ik ga woensdag beslissen, en schrijf me dan wel in via chronorace.. enkel of de betaling dan op tijd zal zijn?
Adri, je kan (maar) inschrijven tot 23u59 deze avond. Anders kan je nog op zaterdag inschrijven.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Oei, dan heb ik me van marathon vergist, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je tot woensdag kon inschrijven, zal wrscl Verviers geweest zijn.
Zal dus de 40 worden zekers #-o
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

juist in houffalize geweest om wat te biken !!! op zaterdag 18/08/07 :-D

tip : zeker goede banden plaatsen met veel profiel
er was veel modder, slijk, water, en volgens de weervoorspellingen gaat het er niet op beteren !!! :wink:

bert
julie
Mountainbiker

Post by julie »

ze voorspellen een droog weekend (enfin dat is nog te zien hé), maar idd deze week ziet het er niet goed uit. Iedereen kan er gewoon rustig van uitgaan dat het modderig is, dus goede banden steken.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Zolang het maar niet zo erg als vorig jaar is, ben ik al content! Heb me dees jaar "maar" voor de 60 ingeschreven, als het terug zoals vorig jaar is (afdalingen die een beek van 50cm diep waren geworden!) gaat dat meer dan genoeg zijn (ook het feit dat ik zaterdag naar een trouwfeest moet, heeft er natuurlijk mee te maken :drunk: )
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

bert bibber wrote:juist in houffalize geweest om wat te biken !!! op zaterdag 18/08/07 :-D

tip : zeker goede banden plaatsen met veel profiel
er was veel modder, slijk, water, en volgens de weervoorspellingen gaat het er niet op beteren !!! :wink:

bert
Ben er zaterdag ook geweest , da ging toch goe met men racing ralph vanachter , geen probs gehad
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

heb deze marathon nog nooit gereden ,ga de 60km proberen . Nu een vraag heb speedking supersonnik liggen met bb zou ik dit proberen , altenatief heb ik crosmark en michelin A/T .
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

weet er soms iemand of er files te vrezen zijn op de 120 kms, zoals bij de raid des hautes fagnes, er zijn al iets meer dan 300 deelnemers (120), da's zowat dezelfde bende, vrees ik, als bij de tweede manche van de raid des hautes fagnes
julie
Mountainbiker

Post by julie »

cyclon wrote:weet er soms iemand of er files te vrezen zijn op de 120 kms, zoals bij de raid des hautes fagnes, er zijn al iets meer dan 300 deelnemers (120), da's zowat dezelfde bende, vrees ik, als bij de tweede manche van de raid des hautes fagnes
dacht ik niet hoor! misschien heel even in het begin..
Post Reply