4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
juist in houffalize geweest om wat te biken !!! op zaterdag 18/08/07
tip : zeker goede banden plaatsen met veel profiel
er was veel modder, slijk, water, en volgens de weervoorspellingen gaat het er niet op beteren !!!
bert
er was veel modder, slijk, water, en volgens de weervoorspellingen gaat het er niet op beteren !!!
bert
Zolang het maar niet zo erg als vorig jaar is, ben ik al content! Heb me dees jaar "maar" voor de 60 ingeschreven, als het terug zoals vorig jaar is (afdalingen die een beek van 50cm diep waren geworden!) gaat dat meer dan genoeg zijn (ook het feit dat ik zaterdag naar een trouwfeest moet, heeft er natuurlijk mee te maken
)
- fcb
- Mountainbiker
Ben er zaterdag ook geweest , da ging toch goe met men racing ralph vanachter , geen probs gehadbert bibber wrote:juist in houffalize geweest om wat te biken !!! op zaterdag 18/08/07![]()
er was veel modder, slijk, water, en volgens de weervoorspellingen gaat het er niet op beteren !!!![]()
bert
dacht ik niet hoor! misschien heel even in het begin..cyclon wrote:weet er soms iemand of er files te vrezen zijn op de 120 kms, zoals bij de raid des hautes fagnes, er zijn al iets meer dan 300 deelnemers (120), da's zowat dezelfde bende, vrees ik, als bij de tweede manche van de raid des hautes fagnes