Weeral een prachtige tocht. Staat bovenaan mijn lijstje samen met Oud Heverlee.
Heb de 65km gedaan, prachtige klimmetjes en mooie en toch niet gevaarlijke afdalingen.
Tot volgende keer!!
19/08/07 - Haasrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bramaldinho
- Mountainbiker
Post by bramaldinho »
Inderdaad, wat een prachtig parcours, heb genoten van de 65km, alles dik in orde! Twas zeker de moeite om van Gent naar hier te komen.
Iemand een idee van de hoogtemeters op de 65km.
Haasrode, cu next time!
PS: als er iemand een bruine cavatte heeft gevonden, kben m'n rechter verloren, laat maar iets weten.
B
Iemand een idee van de hoogtemeters op de 65km.
Haasrode, cu next time!
PS: als er iemand een bruine cavatte heeft gevonden, kben m'n rechter verloren, laat maar iets weten.
B
Was inderdaad een mooie rit, de moeite om vanuit Oudenaarde naar Haasrode te komenbramaldinho wrote:Iemand een idee van de hoogtemeters op de 65km.
Op die 65 km had ik 860hm (245hm na de eerste bevoorrading, 555hm na de tweede). Dus de hoogtemeters waren mooi verdeeld!
Kan er mij iemand vertellen waar we gereden hebben (in grote lijnen), want behalve start Haasrode & finish Haasrode was alles onbekend voor mij, thx
Dat zal ik geweest zijnforza_inja wrote:Vandaag ook naar haasrode afgezakt voor de 65 km, en zoals hierboven al vermeld, alles dik in orde.![]()
Na de tweede bevoorrading effe een klapke gedaan met Tokke, toen was met de form alles nog in orde maar na 55 km een klein klopke gekregen.
En toen ik werd voorbijgestoken door nen teletubbie was de fut er helemaal uit. Dien tubbie was Tinky-Winky met de nieuwe taurine, moet zeggen, propere c'dale.
en dan hopelijk voor de 65 hé kogaboyidd mooi gevarieerd tochtje en prima organistie
tot volgend jaar
Ik heb weinig toe te voegen aan het hier boven vermelde, heb mij goed geamuseerd en nog is goed afgezien en zelfs nog naar huis kunnen rijden met het zonneke! Wat wil ne mens nog meer...
- WT6
- Mountainbiker
Mental Warfare heforza_inja wrote:En toen ik werd voorbijgestoken door nen teletubbie was de fut er helemaal uit. Dien tubbie was Tinky-Winky met de nieuwe taurine, moet zeggen, propere c'dale.
Heb de hele tijd zowat voor en achter Forza gehangen, maar op een goeie 50km viel je inderdaad wat stil.
Nog een ex-schoolkameraad tegengekomen, en daar verder mee de tour gereden vanaf een kilometer of 30 tot het einde.
Ik had bijna 66 km, 913 hoogtemeters en 21,8 gemiddeld, ondanks een leeglopende achterband.
't Zag er allemaal vree bekend uit. Was een goed jaar geleden dat ik in deze streek had gereden, en het was allemaal nog even bekend. Niets spectaculair eigenlijk.
De bananen aan de bevoorrading waren zo groen dat je ze nog niet gepeld kreeg, dus maar laten liggen...
Verder prima tocht.