LMTB Trophy 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Sidi
Mountainbiker

Post by Sidi »

in opglabbeek gemiddelde snelheid 29 km/h fun 1. Tis dus ni voor te lachen bij die manne :-D

Maar toffe en goede organisatie! Ik doe zeker mee! Hopelijk heb ik een nummer kort vooraan :bounce:
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

sidi inchrijven is de boodschap de inschrijvingen komen vlot binnen
sammyboy
Mountainbiker
Location: Bulls Bushmaster2, HS 33, Reba Team, Full XT,ritchey PRO & Ridley tiger ,RS recon, xt-lx, crossr

Post by sammyboy »

Vorig Jaar bij de aspiranten meegedaan en ik moet zeggen TOP organisatie. Altijd plezante sfeer en tof parcour. Ik ben al ingeschreven voor dit jaar bij de nieuwelingen. :lol: :wink:
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Ik ga er ook een paar rijden dit jaar :lol: ipv cyclocross :wink:
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

stef78 wrote:zou die ook wel es willen rijden, zijn precies korte afstanden volgens ik zie op de site, 30km...

om een idee te hebben zijn er ergens gem snelheden te vinden ? kwestie van me niet gelijk verloren te laten rijden (ik doel op fun I)
iets minder snel dan een veldrit, parcours = veldrijden
organisatie is vrij goed bij mijn weten, en een ideale afwisseling voor wie de conditie wil onderhouden in de winter.
tunnelvision
Mountainbiker

Post by tunnelvision »

LMTB wrote:sidi inchrijven is de boodschap de inschrijvingen komen vlot binnen
Zit er een limiet op de inschrijvingen? Ik bedoel, kan je terplekke nog inschrijven en eventueel meedoen aan de trophy wanneer die rit meevalt?
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

natuurlijk kan je meedoen en de limiet is 2000 man :lol: nee zonder overdrijven hoe meer hoe beter wordt de competitie groter
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Dus zonder voorinschrijving kan je ook deelnemen aan de gehele trophy (met eindklassement) ?
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

jazeker maar voor de vierde wedstrijd moet je je wel volledig inschrijven
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

De inschrijving is wel bepalend voor je startplaats in de eerste wedstrijden. Dus wie van voor wil staan moet inschrijven.
Post Reply