Betrouwbare draadloze teller

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Crainey
Mountainbiker

Post by Crainey »

[quote="XeRpiO"]Ik heb met mijne sigma bc1200 rds in het begin serieus wat problemen gehad.
Na een week of 2-3 deed die gewoon niks nie meer.
Bij mij is alles een 3x vervangen geweest en nu werkt hij al een 4maand zonder problemen[/quote]

Ik heb mij 2 weken geleden ook een bc1200 rds aangeschaft ... vorige week geen problemen, het registreerde perfect. Deze week niets meer :cry: .

De batterijen zijn nog ok, dus ik zal eens terug kunnen om het te laten bekijken of vervangen. Hopelijk hoeft dit geen 3 keer ...
Timme
Mountainbiker

Post by Timme »

Wij verkopen zowel Cateye als Sigma en qua garantie zien we toch meer Sigma computers binnenkomen dan Cateye (micro wireless)

Grtz
Tim
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Aangezien ik regelmatig 's avonds fiets ben ik op zoek gegaan naar een teller met backlight functie.Vind je niet zo makkelijk.Hier op de site een Cateye op de kop getikt,maar ondertussen de batterij plat.Tot nu toe tevreden,hoewel die backlight niet echt sterk verlicht is.
dickino
Mountainbiker

Hallo

Post by dickino »

Hoy,

Op mijn eerste MTB had ik een draadloze Cateye. Ik ben die verloren. Ik vind dat de sluiting op fiets niet goed is. Zeker als je na iedere TT uw computertje eraf haalt slijt de sluiting zodat die niet goed meer ... sluit.
Daarom heb ik op mijn 2e MTB een VDO C3 gezet. Vind ik zeergoed. Zeker de sluiting ( draaibeweging ) vind ik goed. Maar mijn vrouwke heeft toen ook één gekocht en ondanks de codering slaat hij af en toe tilt als ze te dicht komt bij mijn VDO'ke.
Ik ben van plan om een nieuwe MTB te kopen en kijk uit naar alle reaktie's hier !!! Weet nog niet welke fietscomputer ik zou aanschaffen, dus alle raad is welkom.

Groetjes
Stp400
Mountainbiker

Post by Stp400 »

:bounce: Polar S720i ... werkt altijd, al 3j zonder problemen.
ruuducati
Mountainbiker
Location: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970

Post by ruuducati »

Twee weken geleden de VDO MC 1.O gekocht via internet bij futurumshop.nl voor 69,95 euro... gratis verzending!
Deze teller staat regelmatig in promotie op voornoemde site.
Heb anderhalve week gewacht tot de levering maar dat komt door de trage bankverrichtingen naar het buitenland.

Grtz, Ruud.
pirre
Mountainbiker

Post by pirre »

polar, 2 jaar zomer winter regen modder .
nog nooit een probleem mee ondervonden
STPaez
Mountainbiker

Post by STPaez »

Ik rij sinds een maand met de polar S625X
Werkt zeer betrouwbaar, logt alle gegevens, kan je instellen voor 2 fietsen + looptraining. Achteraf data downloaden op de PC (trainingslogboek)
Nie goedkoop maar is dan ook veel meer dan een "tellerke" of "horloge"
De S725X is juist dezelfde maar met enkel fietsfuncties (geen loopsensor)
Post Reply