(Niet heel) Trage bikers rijden samen.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Mister No Chaïn wrote:
it's me ! wrote:Wij hebben jullie ook niet gezien... Nochtans staan wachten voor de inschrijving. Alles afgespeurd naar een wereldkampioen. :-D Owel moet mijne Polar 10 min voorgaan. #-o Wel een 2mega rijder gezien maar die reed op een Granville...

Nazgul over kop gegaan in een smal spoor ergens in het waalse veld.
Gevolg pijnlijke ribben en serieuze grimassen voor de verdere rit.
Zijn dan voor de 52 gegaan.

We kunnen inderdaad beter gsm nrs uitwisselen. Wel zo handig tussen dat gewoel....
De wereldkampioen was er :lol:. Ik vind het wel heel vreemd dat wel elkaar niet gevonden hebben, er was wel redelijk wat volk maar dan nog.

Hoeveel hadden jullie gemiddeld?

@Triple Powered: goh er rijd wel meer volk van 2mega rond dus zou kunnen, wel spijtig dat je hierdoor niet hebt gereden!
Ik had 17,8 gemiddeld, het had beter gekund waren het niet dat na mijn stomme val in die geul mijn ribben hoe langer hoe meer begonnen pijn te doen waardoor we ook nog eens 10km fun gemist hebben 52 ipv 62 :evil:

Ik stond aan de deur van de inschrijving te blinken samen met it's me rond 8u50 en zijn ons dan gaan inschrijven. Vertrokken zijn we tussen 9u05 en 9u10.
Elkaar over het hoofd zien kan dan wel eens gebeuren, volgende keer meer success maar dat zal bij mij wel effe duren want alles doet o zo zeeeeer :cry:
Als het morgen niet beter is effekes naar de dokter gaan zeker.
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Maar 18 per uur.... Na Nazgul zijn val was het tempo eruit. Hij had echt veel zeer.
Moet wel zeggen dat door een hele tijd met 'rappe' mannen te hebben gereden de vorm wel veel beter is geworden.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

it's me ! wrote:Maar 18 per uur.... Na Nazgul zijn val was het tempo eruit. Hij had echt veel zeer.
Moet wel zeggen dat door een hele tijd met 'rappe' mannen te hebben gereden de vorm wel veel beter is geworden.
Da is inderdaad al e schoon gemiddelde, als ge zo blijft rijden zullen ze u nog uit het topic verbannen ;-). Spijtig dat jullie de lus van 62 niet meer hebben gedaan, daar zat nogal wat berg in zenne!!

Ridley biker kreeg een klopke van de opéénvolging van hellingen dus het zou moeilijk geweest zijn om bij jullie te blijven. Na een kilometer of 45 ben ik dan maar vol voor de 62 gegaan en hij voor de 52. Het gemiddelde nog opgetrokken van 17.5 tot 18.1, het ging cava vandaag.

Volgende week Tielt-Winge??
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Mister No Chaïn wrote:Volgende week Tielt-Winge??
Indien ik niet naar de ardennen trek, zal het Tielt-Winge worden.
Hopelijk is Nazgul zijn val tegen dan verteerd. [-o<
Als we daar moesten afspreken, wisselen we wel gsm nrs uit. :wink:
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Morgen een update geven en laten weten of ik in tielt-winge zal zijn.
Ga morgenvroeg naar de dokter
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Back from holiday :(
Wat wordt het Zondag?
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Hey, goeie congé geweest?

Nazgul is spijtig genoeg enkele weken 'out' wegens een val tijdens TT van Haasrode. :-?

Voor mij zal het ardennen of Tielt-winge worden. :wink:
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Wat is er nu in de Ardennen te beleven :lol: :wink:

Voor mij zondag dus Tielt-Winge, moet alleen nog een vervangvorkske vinden aangezien men Sid dringend een onderhoudje moet krijgen.

26/08 Tielt winge (9u30)
1. No Chain
Last edited by Mister No Chaïn on Thu 23 Aug 2007 21:08, edited 1 time in total.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Ik misschien ook,maar kan het vertrek uur 9u30 worden?
Ik kom van het hoge noorden. :wink:
Mister No Chaïn
Mountainbiker

maltje wrote:Ik misschien ook,maar kan het vertrek uur 9u30 worden?
Ik kom van het hoge noorden. :wink:
Voor mij ook goed :wink:
Post Reply